VW Golf: nem kell R betű a 300 lóerőhöz
Tuning: Volkswagen Golf VII GTI BBM Motorsport
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Golf mindig is népszerű tuningalap volt, az aktuális széria GTI-jével sincs ez másképp. Az eredmény tiszteletreméltó.
Maradt a 2,0 literes turbómotor, de 220-230 helyett - percenkénti 6100 és 6700 között - 300 lóerőt hoztak ki belőle a BBM Motorsport gurujai. A 350 Nm-ből 400 lett 2150-től 4700-ig. Főleg az elektronika átírásával, de persze sportkipufogó is van 100 mm-es Supersprint csövekkel. A felni 19 colos BBS, a futómű állítható KW, a fólia SFT
[BANNER type="1"]
Amikor majd lesz gyári Golf R, várhatóan az is 300 lovas lesz. És összkerekes. Ez a GTI-átirat ellenben fronthajtású, s a videóból, a fékpadról a spéci hang is átjön. Egy kicsit. A 328x25 mm-es féktárcsákat 4 dugattyús nyereggel a Stoptech szállítja










Csak egy tipp, de ilyen cikkeknél le lehetne írni, hogy pontosan miket módosítottak. Elég jól hangzik százalékos arányban ez a növekedés, másik oldalon meg ott van, hogy 2.0 turbót húztak fel 300 lóerőre. Ha innen nézem szép, ha onnan akkor nevetséges. Inkább érdekelnének a módosítások ,pedig nem vagyok Golf párti:)
Ne menjünk bele a részletekbe, mert abból nem sok jó sülne ki a VW javára.
Olvass bele a TSI motoros többet futott VW autók vevőelégedettségi leírásába. Már belinkeltem egy párszor neked is.
Szinte szánalmas, hogy alig van olyan tulaj akinek ne lett volna valamilyen problémája a motorral.
Na mi van a találkozóval?
Annyira biztosan nem rizikós, mint a Toyota fékpedáljainak beragadására adott garancia. :-DDD Mennyivel volt baj? 20 millióval?
Mennyi garancia jár egy ilyen autóra?
Biztos nem sok, az pedig igen csak rizikós visszatekintve a Golf turbó motorjainak megbízhatóságára. 🙂