Premier Sanghajban: Mercedes-Benz E-osztály L
Nyújtott tengelytávval pódiumon a Mercedes E-osztály Sanghajban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az E-osztály megújulása után Sanghajban bemutatkozott a csakis a kínai piac számára épített, méreteivel az S-osztállyal vetekvő nyújtott változata is.
Összességében 15 cm-rel nőtt az E-osztály hossza, 14 cm-rel lett nagyobb a tengelytávja és a hátsó lábtere - csakis Kína számára lesz elérhető az L verzió
LED-es lámpák, panorámatető - az E-osztály L-ként is szinte mindent megadhat
Miként az a C-osztálytól is megszokott, a nyújtott E kétféle orrkialakítással fog készülni, a sportosabb hűtőmaszkja közepén hordja óriási csillagemblémáját, míg az elegánsabb a hagyományos billenthetőt kapja majd a gépháztető élére. Ami pedig az abszolút értelmezhetetlen kategóriába sorolható, az a nyújtott verzióból idővel megjelenő AMG dizájncsomagos, mélyre húzott lökhárítós, nagykerekes, küszöbspoileres kiadás lesz. [BANNER type="1"]
Műszerfalával és szolgáltatásaival nem különbözik a többi mostani E-től
Mivel a L betűvel jelölt méretnövelt E-osztály kizárólag Kína számára készül, a helyi igényeknek megfelelően csakis benzinmotorokkal lesz kapható, az E 260 L BlueEfficiency alapverziót négyhengeres, közvetlen befecskendezésű 204 lóerős (Európában CGI néven ismert) turbómotor hajtja, az E 300 L 245 lóerős 3,0 literes V6-osnak, míg az E 400 L az azon alapuló, 333 lóerős turbómotorosnak ígérkezik. Mindegyik L-hez a sofőr vezetési stílusához alkalmazkodó automata váltó jár, annak fokozatszámáról azonban egyelőre nem adott hírt a Mercedes.
Sportos orrkialakítással, óriási hűtőmaszk-emblémával is rendelhető lesz





