Genfben görbíti a teret a futurista Toyota Yaris
Hullámos körvonalakkal jön a Toyota hibrid városi koncepciója
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Könnyű, hibridhajtású, bevált alapokra épül, takarékos és nagyon görbe a Toyota FT-Bh.
[kepallojobb=412203]Érdekesen hullámzó neoncsík a még érdekesebb vonalú hátsó szélvédő mentén[/kepallojobb]
Future Toyota B-segment hybrid, az B-szegmensű hibrid a jövőből a megfejtése a Genfben debütáló Toyota FT-Bh koncepcióautó nevének. Az állítólag tágas, ötszemélyes városi szupermini tömege alig 800 kg, így könnyebb, mint egy háromajtós Aygo.
A mérnökök öt fő területre koncentráltak a tanulmány megalkotásakor: alacsony tömeg, kiváló légellenállás, hatékony hajtáslánc, a keletkező hő hasznosítása és az áramfogyasztás csökkentése. Ezúttal ráadásul igyekeztek megvalósítható tanulmányt építeni bevált anyagok és megoldások, mint a már működő, leméretezett hibrid hajtáslánc alkalmazásával.
A fejlesztés fő célja a lehető legtakarékosabb és legalacsonyabb emissziójú hajtáslánc megalkotása volt, de a most közölt képek alapján úgy néz ki, hogy azért formatervezési és világítástechnikai területen is odatették magukat a Toyotások. Nem egész két hét múlva minden kiderül a genfi leleplezésen. Ott, ahol az érdekesnek tűnő koncepció mellett végre megtapogathatjuk majd a GT 86 sportkocsit, a hibrid Yarist, az NS4, FCV-R és a Fun-Vii tanulmányokat is.
Future Toyota B-segment hybrid, az B-szegmensű hibrid a jövőből a megfejtése a Genfben debütáló Toyota FT-Bh koncepcióautó nevének. Az állítólag tágas, ötszemélyes városi szupermini tömege alig 800 kg, így könnyebb, mint egy háromajtós Aygo.
A mérnökök öt fő területre koncentráltak a tanulmány megalkotásakor: alacsony tömeg, kiváló légellenállás, hatékony hajtáslánc, a keletkező hő hasznosítása és az áramfogyasztás csökkentése. Ezúttal ráadásul igyekeztek megvalósítható tanulmányt építeni bevált anyagok és megoldások, mint a már működő, leméretezett hibrid hajtáslánc alkalmazásával.
A fejlesztés fő célja a lehető legtakarékosabb és legalacsonyabb emissziójú hajtáslánc megalkotása volt, de a most közölt képek alapján úgy néz ki, hogy azért formatervezési és világítástechnikai területen is odatették magukat a Toyotások. Nem egész két hét múlva minden kiderül a genfi leleplezésen. Ott, ahol az érdekesnek tűnő koncepció mellett végre megtapogathatjuk majd a GT 86 sportkocsit, a hibrid Yarist, az NS4, FCV-R és a Fun-Vii tanulmányokat is.
“nem lehet majd kapni soha”
Antiganey, a jós újra rides…
No pont a sikerességét nem ez dönti el. Ennek a sikeressége meg nem is lesz nagyon mérhető, mert csak tanulmány, nem lehet majd kapni soha.
Amúgy külső forrásból nem tölthető hibrid lesz, úgyhogy legfeljebb a szokásos néhány km-es teljesen elektromos hatóság várható tőle.
A sikerességét eldöntő kérdés, hogy mennyi lesz a tisztán elektromos hatótávolsága?
Jó lenne már semennyit nem tankolni a rövidebb városi utak megtételéhez.