Kompresszorral jön a Mazda MX-5 Yusho
Rágyúrtak a Mazda MX-5 erejére
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Eddig szÃvómotorjáról volt hÃres a Mazda MX-5, hamarosan azonban kompresszorral töltve is jöhet, a Yusho koncepcióban ugyanis mechanikus feltöltÅ‘t kapott a 2,0 literes négyhengeres.
A hátsókerékhajtás természetesen maradt - hiszen mással az MX-5 nemigen lenne elképzelhetÅ‘, de az MX-5-ben eddig gyárilag nem tapasztalt teljesÃtményhez izmosÃtott kuplungot és váltót kapott a Yusho, mely Eibach ültetÅ‘rugókkal és Bilstein lengéscsillapÃtókkal épÃtett sportfutóművet, illetve 17 colos, versenypályán is használható abroncsokat, hajszálnyit átrajzolt lökhárÃtókat is felmutat. Hátul természetesen diffúzor is szolgál, s az egyszerűbb felismerhetÅ‘ség érdekében a dupla kipufogóvég középrÅ‘l trombitál. Bár a Yusho - azaz gyÅ‘zelem - fantázianévvel illetett MX-5 piacra lépésérÅ‘l, áráról és menetdinamikai értékeirÅ‘l sincs információ egyelÅ‘re, állÃtólag km/órában tud annyit, mint ahány ló hajtja, magyarán a 240 km/órát megfutja a másodpercek alatt nyitható tetejű aszfaltbetyár.