Új dízelmotort és robotizált váltót kap a Ford kompakt szabaidő-autója

Takarékosabb lett a Ford Kuga

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nagyobb teljesítmény, alacsonyabb károsanyag-kibocsájtás jellemzi a megújult, de továbbra is csak kétliteres dízelt.

Hivatalosan csak augusztusban van a modellév-váltás, a Ford azonban nem akart addig várni a Kuga megújult dízelmotorjának bejelentésével. A kétliteres blokk változatlan, de a hengerfejet és a motorvezérlést is átalakították az Euro 5-ös előírások miatt. Az eredmény 140 (korábban 136) lóerős teljesítmény és hat százalékos fogyasztáscsökkenés. Új a kínálatban ugyanennek a motornak a 163 lóerős változata, amely a szabványos mérési ciklus szerint nem igényel több üzemanyagot, mint az alapkivitel. Újdonság még, hogy a dízelmotorhoz dupla kuplungos PowerShift váltó is rendelhető, de csak akkor, ha összkerékhajtás is van a fedélzeten. A 2,5 literes, 200 lóerős öthengeres turbómotor nem változott, de ennek a napjai is meg vannak számlálva, záros határidőn belül váltja majd a kétliteres, négyhengeres Ecoboost 204 lóerős teljesítménnyel.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?