Valóban esélytelenné válik a Ford Mustang a kézi váltóval (fotó: Carwow)
Egyedül a Dodge büszkélkedhet gyári adatokkal ebben a kicsit sem gyenge mezőnyben. A Hellcat 6.2 literes erőforrása 808 lóerőre és 959 newtonméteres nyomatékra képes, viszont az autó súlya több mint két tonna, ezzel a legsúlyosabb a mostani mezőnyben. A másik 6.2-es motorral szerelt Camaro ZL1-et utólag megpiszkálták, így 650 lóerő helyett 770-et produkál, ehhez pedig kerek 1000 newtonméter társul. A Ford Mustang több szempontból is kakukktojás. Egyfelől 5 literes V8-as dolgozik benne, másfelől a Camaroban egy 10 sebességes-, míg a Hellcatben egy 8 sebességes automata dolgozik, addig a Mustangban egy hat sebességes manuális váltót találunk.
A Chevy nem sokáig bírta- felvillant a check engine- így a Hellcat és a Mustang ketten maradtak (fotó: Carwow)
A kötelező hangpróba után egymásnak is engedték az autókat. A Chevrolet nyerte a hármas menetet, viszont a cél után felvillant a check engine lámpa így kénytelenek voltak a stábtagok félretenni. A Mustangot vezető sofőr a második körben már más motorprogramot használt a rajtnál, így könnyedén legyorsulta a Hellcatet, igaz utóbbiban plusz egy ember ült az extra súly pedig sosem tesz jót egy ilyen összevetésben. A következő körre aztán fordult a kocka és a Ford kapott egy kis felesleget, de a kobrát ezt nem hatotta meg és ismét győzött. A gördülő rajttal kezdődő gyorsulási versenyek már más képet festettek, ezeknek az eredményeiért (és persze az autók hangjáért) érdemes megnézni a lenti videót.