Egy alig néhány éves Audi A6 segítségével mutatjuk be, hogy milyen esetben nincs párja egy fiatal, használt dízelnek még 2023-ban sem. Erre a felhasználási módra még mindig nincs jobb választás.
Ha nem hiszed, hogy az 1.9 TDI bármit kibír, nézd meg ennek a Volkswagennek a motorterét! A mindösszesen 100 ezer forintért vásárolt, dízel kombi élő bizonyíték rá, hogy az érvényes műszaki vizsga nem jelent használható állapotot Magyarországon.
130 ezer céges kilométer: ennyi van ebben a Superbben, amelyet egy rövid forgatás erejéig sikerült elcsípnünk. Vajon érdemes ennél a futásteljesítménynél újszerű autót várni? Az alábbi videóból és cikkből kiderül!
Hathengeres motor, automataváltó, három zónás digitklíma, kazettás hifi gyári CD-tárral, na meg az elmaradhatatlan beépített telefon: ez az E39 minden bizonnyal a felsővezetők álomautója volt újkorában. De vajon van még helye az utakon 25 év után?
Tekintsünk most el az autók állapotától, hiszen ezen a téren ég és föld a két tesztalany. Annak jártunk utána, hogy nagyjából milyen ársávban mekkora élményt tudnak nyújtani: talán nem is különböznek annyira?
Folytatódik a fiatal használt autók áraival foglalkozó cikksorozat, a Volkswagen után a Škoda és a Seat kínálatával. Vajon három év használat után is olcsóbbak maradtak a konszerntársak az anyacég termékeinél?
Az ezres háromhengeresek manapság már nem a legkisebb motorok egy típus orrában, hanem sok esetben az egyetlen opciót jelentik. Érdemes-e ilyesmiben gondolkozni használtan? Mutatjuk, mire kell odafigyelni.
Ezen a héten elkészült az Audi A6, ám újabb meglepetések egész sorát tartogatta a sikeres műszaki vizsga előtt. Ennek ellenére már készen áll, hogy Barcelona felé vegye az irányt, augusztus első hetében indulunk!