2015-ben, nagyjából 6 évvel ezelőtt lépett piacra az esztergomi gyártású Suzuki Vitara, azóta vezeti az eladásokat. Megnéztük, mit tud az alighanem legtöbbet futott példány.
Ha tudom az előéletét, meg sem néztem volna. Ehelyett mit sem sejtve letettem érte 70 000 forintot 17 évesen: párszáz kiló rozsda volt egy dízelmotorral. Amikor kiderült, mekkora a baj, én mégis úgy döntöttem, hogy marad. Íme a "mentés", archív fotókkal.
Akit Amerika hangja egyszer megcsapott... Nem tudja feledni, sőt, egyre hangosabban kívánja. Így nem csoda, ha egyszer a hemiszférikus motorokba is belekóstol, ami a Jeep Grand Cherokee orrában 6,4 literes. De milyen használtan egy ilyen tank?
Bátraké a szerencse, szokták mondani. Így volt ezzel Richárd is, amikor szükségből az egyik legolcsóbb hétülésest választotta a használtpiacról. Vásárláskori állapotában próbáltuk ki a TDI Sharant, ami hátulról Alhambrának álcázza magát. Megérte az árát?
Van az épített autóknak az a kategóriája, ahol már tényleg semmi mást nem tudunk kérdezni, csak hogy mégis mi volt az alapvető elképzelés. Ide tartozik ez az első szériás CRX is, amelynek összteljesítményét nem épp megszokott módon duplázták meg.
A cégautók jellemző használati ideje 4-5 év. Hogy ez alatt mi történik velük, milyen állapotban kerülnek a másodlagos piacra, legalább annyira múlik a modellen, mint a használaton. Jól mutatja ez a Yaris is.
Az autópiac leginkább stabil szegmense volt tavaly a belföldi tulajdonosváltás, a használt autók iránti igény a vírushelyzetben is megvolt. A legtöbbet keresett modellek díjat is kaptak a Használtautótól.
Gondolhatunk úgy az F Astrára, mint egy sikeres korszak lezárására és egy még sikeresebb kezdetére. Számunkra még inkább fontos, hiszen ez volt az első Magyarországon gyártott autó is. Idén 30 éves a modell.