A 2022-es BMW X7 nem az állát ejti majd le, hanem a fényszóróit?
Az új, méretes veséket a BMW-k elején már feldolgozta a világ, eljött a következő vad dizájn ideje
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kémfotókon a 2022-es X7, és bár elsÅ‘ ránézésre nem biztos, hogy feltűnik mindenkinek, de tartogat némi érdekességet is. Mármint magán az információn kÃvül, hogy már közúton tesztelik.
ElsÅ‘ ránézésre majdnem figyelmen kÃvül hagytam a legújabb BMW kémfotókat, aztán észrevettem az elsÅ‘ lámpák szokatlan helyét. Ez tipikusan olyan dolog, hogy sohasem tűnik fel, de ha egyszer mégis, akkor onnantól nem tudod nem látni, és csak röpködnek a kérdések. Vajon milyen lenne álca nélkül? Ez megint a növekvÅ‘ kÃnai piac hatása? Talán biztonsági oka van, hogy oda tették? Netán valakinek a tervezÅ‘asztal mellett PT Cruiser és C4 Cactus látomása volt? Egy biztos, az a fényszóróelhelyezés igen rendhagyóra sikerült.
Ha viszont figyelembevesszük, hogy a BMW i7 álcázott változatán már szeptemberben hasonló stÃlus tűnt fel, akkor lehetségessé válik, hogy a lejjebb elhelyezett, szögletes fényforrások jellemzik majd a márka következÅ‘ generációs modelljeit. Lehetséges továbbá az is, hogy inkább azért hasonlÃt ennyire az i7 és az X7, mert utóbbi is kapni fog majd elektromos hajtásláncot.
Megjegyezném a nagy meglepÅ‘dések közepette azt is, hogy nem teljesen újdonság az alacsony és szögletes fényszóró a BMW háza táján. A márka korábbi autói közül az eredeti M1 például pont a téglalap alakú, lent elhelyezett lámpáitól kapta ikonikus arcát, bár ott egy pár felnyÃló rejtett fényszóró kiegészÃtéseként funkcionáltak csak.
Az autó hátulján nem sok újdonságot látni, lehetséges, hogy mindez csak az álca miatt van Ãgy. Ennek ellenére apróbb változtatásokra mindenképp számÃthatunk, a maszkolás ugyanis biztosan okkal került fel a kocsi hátuljára.