A Citroën egy frappánsan egyszerű és stílusos C5-utódot tervez
A Renault után a Citroën is koncepciót vált a középkategóriában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ahogy a Renault véghezvitte a Laguna leváltását, úgy a Citroën is újszerű utódot tervez a C5-ösnek. Az új vezérelv az egyszerűség.
Ahhoz képest, hogy úgy volt, nem is lesz utódja, bármilyen új C5 előrelépés. Az egyszerűség persze nem jelent olcsóságot. Nem kell félni, nem csinálnak belőle középkategóriás Daciát
Anno a bemutatásakor a második generációs Citroën C5-öst még németes, vagy legalábbis németesen jól összerakott autónak hirdették. Azóta persze már tudjuk, hogy ő a ma kapható egyik legfranciább. Linda Jackson, a gyár vezérigazgatója a brit Autocar interjújában arról beszélt, hogy a C5 utódját egy teljesen új koncepció szerint tervezik. Korábban arról is szó volt, hogy a C5 Európában megszűnik, utódja csak Kínában lesz elérhető, de ezek szerint a PSA mégsem akar kivonulni a középkategóriából.
Jackson szerint előre kell gondolkodniuk, és olyan irányba kell továbblépniük, hogy 2020 vásárlóinak középkategóriás álomautóját tudják kínálni. A konkurens Renault például a ferdehátú Laguna után egy csinos, mégis németesen konzervatív szedánt, a Talismant hozott ki ellenfélnek. A Citroën vezetőjének szavai alapján valami, a C4 Cactushoz és a legfrissebb Méhari koncepcióhoz hasonló járműre lehet számítani. A stílus így adott, és az sem valószínűtlen, hogy a Citroënnél egy crossoverrel tudják elképzelni a C5 jövőjét.
szép ótó,és állítólag jó is.
francia léttére
A „haldokló Nyugat” prémiumközepeseket vesz, milliószámra. A Passat nélkül az összes nagy családi autóból együtt ([url]http://left-lane.com/european-sales-2015-first-half-midsize-segment/[/url]) fogy annyi, mint a C klasséból egyedül ([url]http://left-lane.com/european-sales-2015-first-half-premium-midsize-segment/[/url]). Szerintem teljesen érthető ha nem erőltetik az új modellt és megjátsszák az erős faceliftet, lásd Avensis (vagy Passat B7). A C5 mindent tud amit a platformnak kell, csak be kell hozni a lemaradást az opciókban és kihozni az új motorokat.