Furcsa álmaik voltak az autóépÃtÅ‘knek a '60-as években, a RózsaszÃn Párduc autóját is elég különlegesre tervezték, csak hogy finoman fogalmazzak. SegÃtek, kecsegére hasonlÃt
A ’60-as ’70-es években még furcsán álltak a tévés autókhoz, pontosabban rengeteget fektettek abba, hogy különleges darabokkal járjanak a filmsztárok a mozivásznon. Nem úgy, mint manapság, ahol a legtöbb fÅ‘szereplÅ‘ olyan kocsival jár, amilyen márka éppen szponzorálta a filmet, mondjuk a Chevrolet-nak egész jól jött a Transformers, konkrét brandet sikerült vele ráhúzni a Camaróra. Na, de térjünk vissza a tárgyhoz, a RózsaszÃn Párduc csÅ‘rös járgányához.
Motorja és első futóműve egy Oldsmobile Toronadóból származik, elöl is hajt, ahogy az eredeti autó, a hátsó tengely viszont itt keskenyebb, mint az első, a sofőr pedig egészen elöl ül, a motorral a nyakában
A Galpin Auto Sports (GAS) volt a szerencsés, aki felújÃthatta az eredeti járgányt. Nem volt egyszerű dolguk, ugyanis az egész teljesen egyedi és szokatlan megoldásokkal teli, egyedül a motor és az elsÅ‘ tengely volt nekik ismerÅ‘s, azok egy ’60-as évekbeli Oldsmobile Toronadóból jöttek. A hátsó tengely keskenyebb, mint a hajtott elsÅ‘, a sofÅ‘r pedig a motor elÅ‘tt szabadon ül, Ãgy csak bukósisakban vezethetÅ‘.
Művészet lehet vezetni, kormány a lábak között, a pedálok ki tudja, mennyire mélyen, ráadásul a bólintás veszélye is fokozottan érvényes
Bent maximális kényelem, persze a bejutás is egész egyszerű a lenyÃló ajtón és a fölnyÃló tetÅ‘n keresztül. A rózsaszÃn járgány belseje is rózsaszÃn - tiszta plüss, meg selyem. Az autó működÅ‘képes, de használni aligha lehetne, ez egy rendes tanulmányautó a múltból, ami most új életet kaphatott.
Hátul állÃtólag van kamera is, aminek képét praktikusan az utastérben láthatjuk egy régi - korában persze modern - fekete-fehér képernyÅ‘n