Audi S-modellek a kifutón
Audi S-offenzÃva Frankfurtban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Négy új négykerék-hajtású sportmodellt állÃtanak ki a tesztpályát is befogadó frankfurti Audi arénában.
Érdekes, hogy az S7-es motorját nem kalibrálták középre, ugyanazt tudja, mint az S6-osban
Természetesen az 5,2 literes V10-est elhagyó S8-as kapja a legerÅ‘sebb változatot, 513 lóerÅ‘vel és 650 Nm-es nyomatékkal, melyek közül utóbbi az 1700 és 5500 1/min közé esÅ‘ fordulatszám-tartományban folyamatosan a vezetÅ‘ rendelkezésére áll. A nagyobb teljesÃtményt nyolcfokozatú automataváltó továbbÃtja a Torsen differenciálművel dolgozó négykerék-hajtáshoz. A rendszert start-stop elektronikával és a fékezési energiát visszanyerÅ‘ berendezéssel is felszerelték.
Minden idők legfürgébb és legtakarékosabb S8-asa
Legnagyobb érdeklÅ‘dés az S7-est övezi, a legpraktikusabb gép viszont kétségtelenül az S6 Avant. KÃváncsiak vagyunk, késÅ‘bb ki kap még durvább RS-kezelést
414 LE/550 Nm, 513 LE/650 Nm, utóbbi az S8-at hajtja