Ez a kínai autó törik rosszul, nem a Dacia!
Malajziában is csak 0 csillagot kapott a törésteszten a kínai Neta V villanyautó
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ehhez a törésteszthez képest a Dacia még a hatodik csillagot is megérdemelné: jól látszik, hogy milyen az, amikor egy gyártó a biztonságot spórolja ki az olcsóbbnak szánt autójából.

Érdemes megnézni az alábbi videón az A oszlop alsó részét, amely jelentősen deformálódik, ezzel lényegében rácsukódik a műszerfal és a kormány a sofőrre, valamint az ajtó nyitása is lehetetlenné válik.
Mindez azért is érdekes, mert ezt még Ázsiában sem nézik jó szemmel: az autó az ottani, jóval enyhébb elvárások keretrendszerében is nulla csillagot kapott. Ehhez képest Európában egyes vásárlók a Dacia töréstesztekre is húzzák a szájukat, amikor az érintett modellek tökéletesen megfelelnek a karosszéria merevségét és az ütközéskor működésbe lépő extrákat illetően, csak épp az automata balesetmegelőző rendszerek hiányoznak. Hozzá kell azonban tenni azt is, hogy a kínai modellek között is hatalmas a szórás: bár ez a típus most csúnyán elbukott, a legtöbb Európába is érkező kínai modell a legjobbak között végez a törésteszteken. Igaz, azok nem is 3,9 millió forintnak megfelelő összegbe kerülnek, mint az alábbi Neta V, amelyet az érintett piacokra szántak.