Ez lesz a városi áruszállÃtás jövÅ‘je?
Kipróbáltuk a villanyhajtású Opel Combót
Lassan, de terjednek a villanyhajtású furgonok. Az Opel is kÃnál már kétféle méretben, a Vivarót már próbáltuk, most pedig a villany-Combót is megnéztük közelebbrÅ‘l.
A Combo még a PSA éra alatt született
Feliratok és zöld rendszám nélkül szinte meg sem lehet mondani, hogy villanyhajtású
Bal hátul található a töltÅ‘nyÃlás
A műszerfal is tanúskodik a PSA, illetve most már Stellantis rokonságról
Hatalmasak a tárolórekeszek a műszerfalon
Minden logikus, könnyen kezelhető
Az ülések oldaltartása lehetne egy kicsit jobb
A raktér ugyanakkora mint a belsőégésű motoros változatokban, tehát akár 4,4 köbméter is lehet. A válaszfal rakodónyÃlással is rendelkezik Ãgy 3440 mm hosszú tárgyak is beférnek
Oldalajtó is könnyÃti a bepakolást. 1000 kg a teherbÃrás
136 lóerős a villanymotor, a nyomatéka pedig 260 Nm
50 kWh az akkumulátor kapacitása. a valós hatótáv 230 km körül alakult. Fél óra alatt villámtöltéssel 80 százalékra tölthető
Üzemmódválasztóval Sport (nagy terhelésnél jó), Normal és spórolós Eco is választható
Nettó 11 500 000 ezer forinttól vihető 5 év vagy 200 000 km garanciával