Hatalmas és okos – itt az új Skoda Octavia Combi

Genfben leleplezve: Skoda Octavia Combi 2013

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az ötajtós Skoda Octavia korábbi premiere után a kombi verzió is bemutatkozott, és olyan nagynak és jónak tűnik, hogy ennél nagyobbra és jobbra tán fölösleges is vágyni.

Bár már elég sok mindent tudtunk róla, hivatalosan és részletesen csak most, a Genfi Autószalonon mutatkozott be az új, a harmadik generációs Skoda Octavia kombi, azaz Combi változata 610 literes csomagtartóval, megnyerő formával és okos, praktikus megoldások tömkelegével. A kompaktok mezőnyéből följebb, a középkategóriásokhoz pozicionálva.
Hirdetés
Elődjénél 90 mm-rel hosszabb (4659 mm), 45-tel szélesebb (1814 mm), tengelytávolsága 108 mm-rel gyarapodott (2686 mm), magasságra (1465 mm) leheletnyivel veri az aktuális ötajtóst. A kategóriaelső csomagtartó üléshajtással bővítve 1,74 köbméteres, az üléshajtás pedig egyszerűen, a raktérből egy-egy kis kilincs meghúzásával hamarabb megvan, mint amennyi idő alatt el tetszett olvasni ezt a mondatot. Az anyósülést is lehajtva 2,92 méteres tárgyat szuszakolhatunk az autóba. Dupla fenék, poggyászrendező, esernyőtartó, minden van. A piacra május végén, június elején érkező puttonyos Octavia nemsoká 4x4-esként is elérhető lesz, addig a ferdehátúval kapcsolatban már ismertetett hajtásláncokkal és modern biztonsági sofőrsegédekkel lehet majd megvásárolni várhatóan 4,2-4,3 millió forintos - bevezető - alapáron.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 06:25
    Permalink

    Tegnap sikerült kipróbálnom egy új Skoda Octáviát (limuzin). Eddig arról beszéltek, hogy mindenben nagyobb lett a korábbinál, mégis szűkösnek tűnt a vezetőülés és a környéke. Az autót elég kemény futóművel szerelték, pedig csak 1,2 TFSI motor duruzsolt benne. Amúgy meg lehetne szokni, csak sajnos a Skoda átvette a VW árstratégiáját, ahol a cigarettagyújtóért is külön kell fizetni. A legmagasabb felszereltségű ELEGANCE verzióban ültem, és még abban sincs benne a multifunkcionális kormány. Amúgy a csehek a fedélzeti computerbe továbbra sem hajlandók beletenni egy magyar nyelvű menűt, pedig a kínai és a japán is benne van sok más nyelv mellett. Ettől továbbra is elzárkóznak. Én kb. 4 éve próbálom elérni, eddig sikertelenül. Talán nem kellene megvenni addig a Skodákat!

  • 2017.10.30. at 06:25
    Permalink

    Az autó rendben van, sőt nagyon rendben van. A Skoda hatalmasat fejlődött, és a fejlődése folyamatos.

    Nem olyan rossz az a csaj, csak talán a kicsit sok fogyókúrától “csontosabb” a kelleténél (igaz, van aki azt szereti). Azért el lehetne kocsikázgatni vele, pláne egy ilyen kombival 🙂

Vélemény, hozzászólás?