Hét autó, amiből Év Autója 2015 lehet
Íme az Év Autója 2015 díj döntősei
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szűkítette listáját az Év Autója díj zsűrije. Mostantól már csak az kérdés, hogy a döntőbe jutott hét modell közül melyik lesz majd az Év Autója 2015.
Hét autó, ami még mind esélyes az Év Autója 2015 címre, az Autobest díjjal kitüntetett Opel Corsa már nincs közöttük
Hazánkat Csikós Zsolt (Totalcar) és Gajdán Miklós (Autómagazin) képviseli a nemzetközi bizottságban. A zsűritagok február 27-én délig kell leadják végső pontlistájukat, valamint az azt alátámasztó érvrendszert. Ezt követően a Genfi Autószalon nyitása előtt, annak előcsarnokában, március 2-án délután jelentik majd be a végeredményt, hirdetik ki, hogy mely modell viselheti az Év Autója 2015 címet.
Melyik lenne méltóbb rá?
Twingo vagy Cactus.
A többi teljesen érdektelen. Konkrétan ha a dögunalmas porszívófej elejű Passat nyeri, vagy az elcseszett Aston Martin imitátor, turi butik belsejű Mondeo, akkor vége van a világnak.
A Peugeot 308 nem volt rossz tavaly, összességében nagyon jó kocsi, vezettem, csak a franciagyűlölők fikázzák, akik sosem ültek benne.
Az a baj szerintem a rusnya Mondeo vagy a még ízléstelenebb Passat fog nyerni kiindulva a tavalyi győztesből… a „gyönyörűséges” 308-asból… pfuj!
Megint ott vagyunk hogy egy csomó érdemtelen jelölt. Ebből egyedül a Passat és a C klasse az ami egyáltalán szóba jöhetne. De persze megint csalódás a díj…
http://autossagok.blog.hu/2014/12/16/ev_autoja_elodontosei_a_piszkos_12_vagyis_het_ize_bosszuja_visszater_volt_szobatarsa
Nem jutott be a döntőbe a Fiat 500X? Akkor már nem is érdekel a COTY 2015! 🙂
Aha :-DDD
Jó! A Passat és a Mondeo azonos kategória és nem mondható prémiumnak. Még a C osztály fér bele a kalapba. A Twingo a BMW és a Citroën (némi fenntartással) lényegében folytonos előd nélküli autó agyártóknál. Én közülük választanám valamelyiket. Ez azonban csak a járatlan út tiszteletének szól. Így nálam a sorrend Twingo, Cactus, BMW 2-es AT. De a Renault-t csak második autónak tudnám elképzelni. Így nem teljes értékű. Igaz abban a produkcióban érdekes, szerethető darab. A Cactus nagyon előre mutató, főleg a sűrített levegős változat, de kissé igénytelen, spórolós a kivitelezés, viszont dizájnban jeles. A BMW viszont nagyon jó autónak tűnik, csak nem egy új koncepció úgy általában, mindössze a gyártónál. A többiről is el lehet mondani több jó dolgot is.
Akkor csak nekem nem indokolt egyik sem? 😀
Ebből a hétből nehéz lesz választani. Mindegyiknek megvan a maga értéke. De más karakterek és más célcsoportnak készültek. Itt fennáll az „almát a körtével” esete.