Megnyílt itthon az első BYD márkakereskedés!

Kezdetben 3 villanyhajtású modell szerepel a BYD hazai palettáján

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Wallis Motor Duna szalonja az első hazai kereskedés, ahol az ügyfelek megismerkedhetnek a BYD modelljeivel.

A BYD (Build Your Dreams – váltsd valóra álmaidat) a konnektorról tölthető autók világelső gyártója. Az 1995-ben alapított kínai vállalat kezdetben akkumulátorgyártással foglalkozott, azonban tevékenysége ma már kiterjed a járműiparra, a vasúti közlekedésre, az új energiára és az elektronikára is. A társaság autóipari üzletága már jelen van hazánkban elektromosbusz-gyártó cégével, idén októberben pedig megkezdte Magyarországon tisztán elektromos járművei értékesítését is – a kelet-közép-európai régióban elsőként.
Hirdetés
Az újabb márka a Wallis Motor életében is fontos mérföldkő, amely komoly előrelépést jelent a környezetkímélő mobilitás irányába tett törekvései tekintetében. A márkakereskedői csoport hisz a zöld fejlődésben és a fenntartható működésben – ennek érdekében pedig már korábban is jelentős beruházásokat valósított meg. A 2016-ban a Hungária körúton felépített, a közép-kelet-európai régió egyik legmodernebb szalonjának számító Wallis Motor Pestben egy 50 kilowatt teljesítményű, 300 négyzetméter felületű napelemes erőművet alakítottak ki. Ezzel a létesítmény évente mintegy 20 ezer tonna üvegházhatású gáz kibocsátásától kíméli meg a környezetet. A BYD márka érkezése újabb hangsúlyos lépés afelé, hogy a márkakereskedői csoport csökkenthesse az általuk kínált járművek átlagos CO2-kibocsátását. A BYD-vel való együttműködés azért is fontos mérföldkő az AutoWallis Csoport számára, mivel a vállalat világszerte ismert az akkumulátorfejlesztéshez kapcsolódó szakértelméről és a zöld technológiák innovációjáról. Büszkén köszöntjük a világmárkát portfóliónkban, amely ESG céljainkkal összhangban jelentősen előmozdíthatja növekedési céljaink elérését. Hiszünk abban, hogy az AutoWallis Csoport tagja, a Wallis Motor szakértelme nagymértékben hozzájárul majd a BYD modelljeinek magyarországi sikertörténetének elindításához” – mondta el a szalonnyitó ünnepségen Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi üzletágának igazgatója. A magyar kínálatában jelenleg három modell szerepel, amelyeket a két budapesti márkakereskedésben lehet megtekinteni. A Dolphin egy városi életmódhoz tervezett hatékony, kompakt modell. Az univerzális és agilis, ferdehátú autó felszereltsége mellett az ára is vonzó: már kevesebb mint 11 millió forinttól elérhető. Az Atto 3 egy tágas és erőteljes kompakt SUV, amely kéz a kézben kínál kényelmet és teljesítményt. Kategóriájában kiemelkedően magas felszereltségű, remek ár-érték arányú autó.
Hirdetés
A Seal egy lendületes és sportos szedán, amely ideális választás azok számára, akik elektromos jármű esetén is a luxust és stílust részesítik előnyben. Egy rövid menetpróbán már mi is megismerkedtünk az autókkal, erről ide kattintva olvashatsz bővebben! A BYD értékesítésének köszönhetően a Wallis Motor célja, hogy tovább erősítse piaci pozícióját. A márka modelljeivel mostantól még szélesebb vásárlói körnek bizonyíthatja a kereskedés, hogy igényeiket megbízható és népszerű márkákkal, a Wallis Motornál megszokott magas minőségben szolgálja ki” – tette hozzá végül Mátrabérci Sándor, a Wallis Motor ügyvezető igazgatója.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

    • 2023.10.24. at 19:09
      Permalink

      Sokáig ez a hülyeség nem fog menni hogy mindent a valós értékének a 3X-ért adnak előbb-utóbb elfogy a pénz. Kénytelenek lesznek adni olcsóbban vagy ha nem akkor nem ad el semmit. Értelmesebbjei majd úgy is rájön hogy: “…jobb a sűrű fillér mint a ritka forint…” De persze mindenre vonatkozik

      • 2023.10.27. at 23:55
        Permalink

        kinaban_vezettuk_a_magyarorszagot_letamado_benzines_es_tisztan_elektromos_omoda_5ot_

        na ott olvastam : az omoda 5 átszámítva 4 millió Kínában, kb. akkora méretre mint ez a Byd Atto3

  • 2023.10.27. at 12:08
    Permalink

    Én azt is olvastam, hogy az ID 3-at Kínában 6,5 m Ft-ért árulja a Volkswagen. Akkor mekkora haszonnal árulják Európában, ha még így is megéri.

  • 2023.10.27. at 18:24
    Permalink

    Teljesen érdektelen, unalmas, MG-Tesla kentaur. Felesleges szereplő a piacon, főleg úgy, hogy közben NINCS Lancia, NINCS Rover, NINCS Saab. Ezekért kár!

    • 2023.10.29. at 05:54
      Permalink

      Na de miért nincsenek,az említett márkák?
      Talán mert nem ütötték meg a szintet?

      A vásárlók csak nyertek vele, hogy megjelentek a kínai márkák. Kiéleződik a harc, lesz árverseny stb.

    • 2023.10.29. at 22:17
      Permalink

      A három márka teljesen más okból nincs velünk, de valamilyen szinten mindhárom esetben megérdemelten.

      A Lancia egy legendás márka ami olyan szinten tette tönkre a hírnevét (kitartóan, évtizedeken keresztül), hogy a legjobb dolog ami történhetett vele hogy eltűnt, az összes xarpuaccal amit amit az elmúlt 25 évben gyártott. És az új PURA tanulmány amit élőben láttam a Le Mans CLassicen ( https://egzostive.com/impressions-from-le-mans-classic-the-greatest-classic-car-race-ever/ ) legalább annyira szörnyű. Szóval inkább menjen az egész a hibernálóba.

      Aztán ha már csak a régi legendákat látjuk évek óta az aukciókon, majd lehet valamit kezdeni a névvel. Én két hete láttam egy gyönyörű 1959 Lancia Flaminia Sport Zagato kupét, olyan 2-400,000 euró körül kelnek el, ami egy drágább új Ferrari ára. Több tucat legendás gyűjtői modell adott nekünk a Lancia, így többtízezer Stratos, Flaminia, Aurelia kupé és roadster, Fulvia, Montecarlo és HF Integrale forog közkézen, az eredetileg is egyedi 037 és Group B Deltákról nem is beszélve.

      Ha már csak ezeket látjuk, akkor el lehet kezdeni építeni a Lancia névre.

    • 2023.10.29. at 22:26
      Permalink

      A SAAB esetében a GM nagyon rosszul menedzselte a márkáit, majd eladta egy holland fószernek akiben erősebb volt a vállalkozó szellem mint az üzleti érzék. Pedig a hozomány nem volt annyira rossz, volt egy versenyképes modern 93, egy épp friss 9-5, és egy potenciális kasszasiker 9-4X (pont olyan méretben, mint az XC60, ami a Volvót is megmentette).
      Ez alatt az egy éve alatt a svéd kormány garantált egy tőlünk nézve csillagászati összegű egy milliárd eurós hitelt az Európai Fejlesztési banktól. És meredek módon épp a saját munkásai (pontosabban a szakszervezetük) döntötték be a Saabot.

      Annak idején a Rover is valami hasonló módon dőlt be, pedig a BMW annyi pénzt ölt bele hogy majdnem maga is beleroppant.

      Az Autóipar egy nagyon intenzív iparág, és pár év alatt fordulhat egy gyártó szerencséje.

      • 2023.10.30. at 09:39
        Permalink

        Nem mesélted el, hogy mióta kell az EU-ban külön “homologizálni” egy autót az egyes országok piacaira.
        Meg a Honda cikk alatt is méretes hülyét csináltál magadból a “korábban Toyota váltóval” :-)))

        • 2023.10.30. at 18:08
          Permalink

          Egyes országok piacaira??? 😀 Miket beszélsz? Direkt őrá. “Zöld Edition”. Mindig azzal jön, hogy az autógyártók miket akarnak NEKI eladni. Körülötte forog a világ, benne velem és veled is. Úgyhogy a “Charleroi Edition” már rég lejárt lemez 😀

          • 2023.10.31. at 22:37
            Permalink

            Szegény félhülye aranyköpéseiből már valóságos kalendáriumot lehetne összeállítani.

            “lemerült akkuval lebénuló RAV4 hátsó láb, sokkal több (melegebb?) gőz jön ki a benzinesből, alig kibocsátó dízelek, belga piacra kifejlesztett BMW-k, meg Volvok, 150 lóerővel ura a helyzetnek az Autobahnon, növekedés az új csökkenés, füstölő, meg gőzölgő Toyota hibridek, aggregált spritmonitoros átlagok, igénytelen amerikai piacból élő Toyota…”

            Az meg egyenesen vérlázító, hogy a ferdeszeműek nem hajlandók a belga piac speciális igényeire “homologizálni” a RAV4-et, így már nem is értékelhető a globális eladásokban betöltött pozíciója.

            Parádés, egyszerűen parádés :-))

          • 2023.10.31. at 22:39
            Permalink

            Ja, a legjobb :

            “Ezt az egészet végképp nem értem. Milyen nyomatékváltóról beszélsz? Komolyan azzal érvelsz hogy egy 350nm-es dízel egy kéziváltóval több veszik el a nyomatékból mint a bolygóműves szívó váltóból? És még egyszer, hogyan csinál TÖBB nyomatékot ez a váltó? Ez megint valami perpetum mobile?”

            Nem érti, hogy csinál TÖBB nyomatékot egy nyomatékváltó :-)))

        • 2023.10.31. at 11:41
          Permalink

          Lassan ott tartunk hogy minden második kommenteddel előadod a saját farkába harapó kígyó esetét. : )
          Te magad pattogtál hogy a Toyota milyen jó, mert nincs benne váltó ami el tud romlani. Erre én és még páran megjegyeztük, hogy a váltók általában nem szoktak elromlani (bár lehet a Toyota kivétel hogy ennyire szóvá tetted  ). Szóval aki itt hülyét csinált magából az biztos nem én voltam…
          És itt most arról van szó hogy adott egy rém hülyén működő HSD CVT váltó, ami akkor is a vezető idegeire megy ha nem romlik el.
          Vicces módon ugyanígy a saját hülyeségeid erőlteted a másik cikknél is. Nem az a lényeg hogy a Belga hatóságnál kellene külön regisztrálni (pont ez az EU lényege hogy nem akadályozhatnak a Közös Piacon), hanem hogy legyen olyan motorjuk, ami rá van szabva az eléggé lehetetlen Belga adórendszerre. Semmi nem tiltja hogy máshol is árulják de speciel a belga (egyéni) vevőknek euróezrekbe kerül ha egy X3 18d helyett egy hibrid RAV4est választanak, és évente is szépen fognak perkálni, adó és biztosítás esetében.
          Szóval tényleg nem értem mire fel pattogsz, itt olyan dologgal amit én nem mondtam (kcisit kezdesz csalfához hasonlítani, lehet túl sok időt töltesz vele…  ). Annyi biztos számomra, hogy nem érdemel bónusz pontot a Toyota azért mert lusta fejleszteni. Másnak van modellje, ami megfelel, a Toyotának meg nincs.

          • 2023.10.31. at 22:58
            Permalink

            Minden kommented aranyat ér, bohócom.

            “Te magad pattogtál hogy a Toyota milyen jó, mert nincs benne váltó ami el tud romlani.”
            Hát, ez bizony így van a konkrét RAV4 hibrid esetében.

            “Erre én és még páran megjegyeztük, hogy a váltók általában nem szoktak elromlani”
            Aham, az a sok váltójavításból élő vállalkozás meg csak vár és vár, de mindhiába, hiszen a váltók nem szoktak elromlani.
            Te mafla, egy nyomatékváltó javítása simán lehet milliós tétel, és remekül megél belőle százas nagyságrendben vállalkozás még egy ilyen kis országban is.
            Tessék, Volvo váltó felújítás 1,35 millióért, de van olyan típus, aminek hozzá se kezdenek, mivel a felújítás gazdasági totálkárt jelent :

            udvariautomobil.hu/automata-valto-javitas/

            “adott egy rém hülyén működő HSD CVT váltó, ami akkor is a vezető idegeire megy ha nem romlik el”
            Továbbra sincs benne váltó, te oktondi. Tavaly eladtak belőle 2,7 milliót, miért venne akár 1 ember is olyan kocsit, ami az idegeire megy?

            Az X3 18d 72 lóval gyengébb, mint a RAV4 hibrid, viszont kb. 20%-kal többet fogyaszt és jóval drágább fenntartani. A hülyének is megéri 🙂

            A belga piac valóban különleges lehet, oda 1 db 150 lóerős XC60-at is külön kifejlesztettek, ami 2200-as fordulaton 170-et megy. Hol tudtad megvenni?

  • 2023.10.29. at 16:46
    Permalink

    Nincs Pontiac, Nincs nálunk Buick, de még Chrysler, Dodge, GM összesből csak európában Cadillac sorolhatnám, Holden is ütős volt… és miért nincsenek “csőrös” kamionok miért csak “bulldogfülkések” mert európa alapból ökör… a fos német kell a sok vadbaromnak föleg nálunk

Vélemény, hozzászólás?