Mi lehet a baj a Suzukinál? Határozatlan ideig nem szállítanak ebből a típusból!

A Suzuki még azt sem árulta el, miért nem tudja leszállítani az autókat

Hirtelen, mindenféle magyarázat nélkül határozatlan ideig szünetelteti a kiszállítást a Suzuki az egyik típusa esetében, sőt, a kereskedőknek azt tanácsolta, a már befizetett összegeket is adják vissza.

Szerencsére a magyar piacot nem érinti a probléma, hiszen a Jimny XL értékesítését szünetelteti a Suzuki Ausztráliában. Az ötajtós terepjáró rendeléseinek törlése kapcsán a márka ráadásul nem is adott magyarázatot az ausztrál képviseletnek, csupán annyit közölt, "meghatározatlan problémával" szembesültek. Ugyanakkor leszögezték, nem biztonsági megfontolásból nem szállítanak, így a már átadott terepjárók sem szorulnak javításra. Michael Pachota, a Suzuki Australia vezérigazgatója a Drive magazinnak azt mondta, a vállalat azt javasolja a kereskedőknek töröljék a rendeléseket, a már kifizetett összegeket pedig térítsék vissza. Később hozzátette, szerinte ez a legjobb, egyben legátláthatóbb megoldás az ügyfelek szempontjából. Ugyanakkor a vásárlók dönthetnek úgy, kivárják a Jimny XL modelljük érkezését. A Suzuki a kereskedőktől bekéri ezen ügyfelek személyes adatait, a jövőben pedig közvetlenül tájékoztatják majd őket a fejleményekről. Egyelőre senki sem tudja mindez mikor várható, hiszen nem közölt a japán márka határidőt. Magyarországon már egy ideje nem lehet újonnan Jimny terepjárót vásárolni, Ausztráliában viszont idén márciusig még a háromajtós is kapható volt. A Suzuki ebben az esetben kényszerből állította le a forgalmazást, mivel a törvények által előért vészfékező asszisztens hiányzik a modellből. Vélhetően ezt a következő évre megoldják.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?