A Használtautó.hu aktuális adatait, vagyis a telefonos megkeresések volumenét megvizsgálva tavaly és idén is egyértelműen egy esztergomi modell a befutó.
Sokatmondó dokumentum szivárgott ki a legnagyobb európai parlamenti párttól, amely szerint felülvizsgálnák a belső égésű motoros autók 2035-ös betiltását. De van-e bármi esély a módosításra?
Majdnem napra pontosan egy éve történt a hírhedt biciklis gázolás az Árpád hídon, most újabb bestiális karambol történt a dunai átkelőn, amelyben hárman vesztették életüket.
Immár 13 éve a tartja a piacon a Pandát a Fiat. Hamarosan jön az új nemzedék, de egyelőre a mostani is marad, viszont modernebb, és kicsit pandásabb lett.
Egyesek húzzák a szájukat a Suprára, mert közös fejlesztés eredménye. Ugyanezt teszik a GR86 láttán is, pedig az szintén zseniális élményautó. Úgyhogy, nekik itt a GR Yaris, ami az utolsó csavarig Toyota fejlesztés. Ráadásul most már izmosabban.
A 2023-as forgalmi adatokból is látszik, hogy a világ kezd visszaállni a Covid előtti időszakra. Budapesten ugyan jelentősek a torlódások, de még mindig nem olyan rossz a helyzet, mint a nyugati metropolisokban.
Egymásra mutogat a kormány és a benzinkutak képviselete a drága üzemanyagárak miatt, a helyzet pedig kezd annyira kritikussá válni, hogy már a szakértők is csak tippelni mernek mennyibe fog kerülni a tankolás.
Már csak a méreteiből fakadóan sem érdemes sokat várni egy szlalompályán a Passattól, a Volkswagen portékája viszont megpróbál rácáfolni az előítéletekre. Vajon sikerül neki?