Nem csak a pénztárcája miatt bosszankodhatott az az autós, akit Tószeg belterületén fotóztak le 129 km/órával a rendőrök. A Mercedes sofőrje mellett Bács-Kiskun vármegyében sem sikerült mindenkinek értelmeznie az 50 km/órás sebességlimitet.
Hamarosan megérkezik hazánkba is a Stellantis egyik nagy reménysége, a megfizethető kategóriába pozicionált e-C3, viszont az ára már most hivatalossá vált, mutatjuk mennyit kérnek érte.
A V8 már a múlté, viszont a hathengeres motort sem érdemes leírni, hiszen a 603 lóerős teljesítményével és a 3,8 másodperces 0-100 km/órás mutatójával méltó az AMG névre az új E53.
A múlt héten az üzemanyagárak szempontjából kedvező irányba mozdultak a világpiaci folyamatok, ezt pedig most a magyar piac is leköveti, és az egyik üzemanyag olcsóbb is lesz.
Európa rendőrei, így a magyarok is a héten összehangolt akció keretében ellenőrzik a passzív biztonsági rendszerek használatát az utakon. Ha valaki nem köti be magát, akár 26 ezer forintra is büntethetik.
Amíg az F1 lefutott két tét nélküli hétvégét, mindkettőn ugyanazzal a győztes személlyel és csapattal, az IndyCar első idei versenyére senki nem tudta megjósolni, hogy ki hajthat át elsőként a kockás zászló alatt.
13 évvel ezelőtt még a szedán Toyota Corollában is dízel volt a csúcsmodell, a hibrideknek pedig hírét sem hallotuk a kínálatban. Vajon megéri-e még ennyi idősen, ráadásul frissen külföldről hozva egy ilyen, régimódi Corollát választani? Kipróbáltuk!
A Dodge évek óta próbálja hozzászoktatni az elektromos Chargerhez a közönséget, de még az amerikaiak sem olyan bátrak, hogy csupán villanymotorral kínálják az izomautójukat.