Fura név a Trezor, de legalább könnyen megjegyezhető, a Párizsi Autószalon talán legszebb gépe a Renault tanulmánya. Hatalmas, 4,7 méter hosszú, közben meg alig magasabb 1 méternél, természetesen önvezető módra is képes, már ahogy azt a márkánál elképzelik
Persze csak önvezető lenne, ha létezne és úgy 20-30 évvel később lennénk. Egy tanulmányautóra ugyanis mondhatnak bármit, az attól még arra nem lesz képes, csak a márka jövőbeli terveit mutatja. A Trezor igazából már önmagában érdekes darab, a Renault rendre megmutatja, hogy tud izgalmas autót tervezni, ráadásul legutóbbi sportkocsi-tanulmányából még versenysorozat is készült, szóval egész jók a Trezor kilátásai.
Nincsenek ajtók, az egész teteje nyílik a bejutáshoz a motorháztetővel együtt, ami itt a csomagtérfedél. Villanymotoros és nagy valószínűséggel a Formula-E-ben használt 350 lóerős egység hajtja hátul
Szeretnénk is, ha egy ekkora kupéval előrukkolnának, a Trezor 4,7 méter hosszú és közel két méter széles, ugyanakkor épp csak átlépi az egy métert magasságban. Kísérteties a hasonlóság a jó néhány évvel ezelőtti Saab Aero-X tanulmánnyal, de ne legyünk rosszmájúak, mondjuk kár, hogy az ajtók nélküli tetőnyitással való bejutás is azt idézi, de a formája valamivel szebb. Önvezető módba kapcsolva külső fényei is megváltoznak, bent viszont a vörös uralkodik, annyira, hogy a külvilágot is úgy látja sofőr és egyetlen utasa, mivel még a szélvédő is piros. Hajtásáról sokat nem beszéltek, ha igazak a hírek, akkor a márka Formula-E sorozatban is használt villanymotorja hajtja a hátsó kerekeket 350 lóerővel és 380 Nm nyomatékkal.
Na, ez pestiesen szólva „odab*sz”:) Nagyon kéne egy ilyen a Renault modellkínálatába – ha másnak nem is, de erődemonstrációnak tökéletes lenne. Szemléltetné, hogy a Renault tudna ilyet is, ha akarna.