Túrakupéval hergel a Renault

Trezor néven mutatott önvezető kupét a Renault

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megint elővette izgalmas arcát a Renault a Párizsi Autószalonra: egy hatalmas kupéval borzolja a kedélyeket, ráadásul a Trezor a mai divat szerint önvezető is.

Persze csak önvezető lenne, ha létezne és úgy 20-30 évvel később lennénk. Egy tanulmányautóra ugyanis mondhatnak bármit, az attól még arra nem lesz képes, csak a márka jövőbeli terveit mutatja. A Trezor igazából már önmagában érdekes darab, a Renault rendre megmutatja, hogy tud izgalmas autót tervezni, ráadásul legutóbbi sportkocsi-tanulmányából még versenysorozat is készült, szóval egész jók a Trezor kilátásai.
Hirdetés
Szeretnénk is, ha egy ekkora kupéval előrukkolnának, a Trezor 4,7 méter hosszú és közel két méter széles, ugyanakkor épp csak átlépi az egy métert magasságban. Kísérteties a hasonlóság a jó néhány évvel ezelőtti Saab Aero-X tanulmánnyal, de ne legyünk rosszmájúak, mondjuk kár, hogy az ajtók nélküli tetőnyitással való bejutás is azt idézi, de a formája valamivel szebb. Önvezető módba kapcsolva külső fényei is megváltoznak, bent viszont a vörös uralkodik, annyira, hogy a külvilágot is úgy látja sofőr és egyetlen utasa, mivel még a szélvédő is piros. Hajtásáról sokat nem beszéltek, ha igazak a hírek, akkor a márka Formula-E sorozatban is használt villanymotorja hajtja a hátsó kerekeket 350 lóerővel és 380 Nm nyomatékkal.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 01:26
    Permalink

    Na, ez pestiesen szólva “odab*sz”:) Nagyon kéne egy ilyen a Renault modellkínálatába – ha másnak nem is, de erődemonstrációnak tökéletes lenne. Szemléltetné, hogy a Renault tudna ilyet is, ha akarna.

Vélemény, hozzászólás?