Villanyautó 10 millió forintért? Az új Citroën C3 ezt ígéri!
Csúnyán alávágott a konkurenciának a Citroën: nagyon olcsó lehet itthon a villany C3
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hivatalosan is bemutatkozott a Citroën C3 negyedik generációja, amely immár kizárólag villanyhajtást kínál, ráadásul az előzetes árazás szerint a konkurens modellekhez képest pénztárcabarátabb módon.
Vajon slágermodell válhat a Citroën városi autójából?
A kifutó C3 modellekhez képest valamivel nagyobb lett: 19 milliméterrel hosszabb, 6 milliméterrel szélesebb, 1,57 méteres magassága pedig ugyancsak veri az elődöt
Mivel immár semmi szükség a hűtőmaszkra, az autó elején szabadabban dolgozhattak a formatervezők. A fényszórók C-alakú elrendezése ötletesre sikerült
Hátulra egy szolid légterelő is jutott
Akár 17 colos felnikkel is elérhető
A Citroën előszeretettel alkalmazza a felül és alul is lecsapott kormányt, így az ë-C3-ba is ez került
Megmaradt a fizikai gombokkal vezérelhető klímakonzol
A magasabb karosszéria miatt a hátul utazóknak az átlagosnál 20 milliméterrel több lábtér jut, míg az első ülésen már 100 milliméterrel terebélyesebb a helykínálat
310 literes a csomagtér, a hátsó ülések 60:40 arányban dönthetőek
320 kilométert képes megtenni két töltés között
A magasabb felszereltségi szinteken kéttónusú fényezés is kérhető
Felkészül Fiat Panda. Kíváncsi vagyok, hogy ezen a platformon is lesz lágy hibrid verzió. Az Euro7 lazítás miatt érdemes lehetne ilyen verziót is piacra dobni.