TRABANT 601

Futott kilométer: 400 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.9 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Szinte összenőttem ezzel az autóval, hihetetlenül jól lehet érezni milyen mozdulatra, fékezésre, gáz adásra, úthibára, csúsztatásra hogyan fog reagálni, hatalmas élvezet a vezetése és igen látványos kívülről nézve is. De mindig félek hogy szétesik alattam, és egyszer-egyszer bizony meg is történik.

Használó

Születési éve: 1990

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: szuk

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 5 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Gyakran mennek tönkre benne dolgok, de a javítás borzalmasan egyszerű és fillérekből megoldható.Lerobbanás oka: motor 5 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Nem vagyok egy nagy mágus ha autószerelésről van szó, de még sose volt olyan h egy óránál többet kellett volna matatnom a motortérben h újra útnak indulhassak.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 21000 Ft. Leírás: Egyszer elég rondán összetörtem a gépet, a barátnőm kifejelte a szélvédőt, megnyomódott a műszerfal, az autó úgy 35 centivel rövidebb lett, eltörtek a motortartó bakok meg néhány karosszériaelem, de pár hét múlva újra pöföghettem vele.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Nem vagyok nagy zseni a garázsban-szerelgetésben, így ha 2-3 nekifutás után sem jutok előbbre, szólok valamelyik szerelő ismerősömnek, azok bármelyike percek alatt rendbe hozza a hibát.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem