TRABANT 601
Futott kilométer: 400 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.9 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Szinte összenőttem ezzel az autóval, hihetetlenül jól lehet érezni milyen mozdulatra, fékezésre, gáz adásra, úthibára, csúsztatásra hogyan fog reagálni, hatalmas élvezet a vezetése és igen látványos kívülről nézve is. De mindig félek hogy szétesik alattam, és egyszer-egyszer bizony meg is történik.
Használó
Születési éve: 1990
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: szuk
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 5 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Gyakran mennek tönkre benne dolgok, de a javítás borzalmasan egyszerű és fillérekből megoldható.Lerobbanás oka: motor 5 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Nem vagyok egy nagy mágus ha autószerelésről van szó, de még sose volt olyan h egy óránál többet kellett volna matatnom a motortérben h újra útnak indulhassak.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 21000 Ft. Leírás: Egyszer elég rondán összetörtem a gépet, a barátnőm kifejelte a szélvédőt, megnyomódott a műszerfal, az autó úgy 35 centivel rövidebb lett, eltörtek a motortartó bakok meg néhány karosszériaelem, de pár hét múlva újra pöföghettem vele.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Nem vagyok nagy zseni a garázsban-szerelgetésben, így ha 2-3 nekifutás után sem jutok előbbre, szólok valamelyik szerelő ismerősömnek, azok bármelyike percek alatt rendbe hozza a hibát.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem