WARTBURG 353

Futott kilométer: 100 000 km

Vegyes fogyasztás: 9.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Nagy előnye a Wartburgnak, hogy igen jól belátható járgány, pontosan lehet tudni, hol van az eleje és hol a vége. Ennek még tényleg autó formája van. Ez nem mondható el 100%-ig a mai formatervezett gépjárművekről. Elkényelmesedett embertársaink tolatóradar nélkül még leparkolni sem tudnak rendesen. Magas felépítése miatt a budapesti utakon jól veszi a kátyús-fekvőrendőrös akadályokat, járdára fel-és leállás nem okoz gondot, nem csapja oda az autót, elmegy bármilyen útviszonyok között. Nagyon könnyű volt megszokni és megszeretni a kormányváltót (gengszterváltót), vagány dolog az. Vezettem már életemben jópár autót és az a tapasztalat, hogy kategóriájában a Wartburggal lehet a legkisebb ívben megfordulni, parkolni is jobb vele. Még a Fiat Punto, ami kisebb és rövidebb, még azzal is nagyobb ívben lehet csak megfordulni, ha úgy hozza a sors. A Wartburgnál a kormány kitérése ütközésig pontosan 1,5 fordulat, a mostani kocsiknál van hogy a duplája. Az új autóknál már mindenhol a "villanypedállal" fogunk találkozni, a mechanikus alkatrészek egy részét felválották az elektronikus dolgok, szenzorok, mikrokapcsolók, stb. Ez öli meg a régi jó autószerelő szakik idegeit, akik nem tudták-tudják követni a technológia ezen irányú fejlődését. Jaj, hát a pedálkialakítás. Szerintem isteni ötlet volt, hogy besüllyed a padlóba, és nem felülről lógatják lefelé. Én nagyon szeretem ezt a megoldást. OFF autókat vezetve néha idegesít, hogy nem csak a pedál fejét nyomkodom, hanem a konzolt is, ami azt tartja. És mindezt úgy, hogy nem 45-ös a lábam. A Wartburg vezetése igazi élményt jelent, érezni benne a mechanikus erőhatások által keltett rezgéseket, zajokat, mindent ami az útról átjön az utastérbe. Ha valaki tényleg vezetni akar, élvezni az autózást, nem csak közlekedni szeretne, a Wartburg 353-as a legjobb választás.

Használó

Születési éve: 1976

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér:

Csomagtér: higgadt

Ülések:

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy?

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Az autó nagy előnye a házi javíthatósága, mellesleg minden alkatrész fillérekbe kerül hozzá.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 8000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem