ALFA ROMEO 156
Futott kilométer: 145 000 km
Vegyes fogyasztás: 8.8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagyon tetszik, hogy bőven a piaci ár alatt hozzá lehet jutni egy nagyon jó vezetési élményt nyújtó kocsihoz. Nem fárad el benne az ember, ha levezet egy nap több száz kilométert. Előzésekkor nagyon jól ki lehet látni belőle, tolatáskor viszont nehézkes pontosan behatárolni a hátulját, kis időre van szükség még megszokja az ember. Egyetlen negatívumként a szervizelhetőséget tudom említeni a többi autóval szemben, erre valahogy nem sikerült odafigyelni az olasz mérnököknek. Nagyon nehézkes a máshol egyszerű műveleteket is megcsinálni a kocsin.
Használó
Születési éve: 1986
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: A futóművek felújításakor oda kell figyelni, mivel a szervizekben mindent cserélni akarnak arra hivatkozva, hogy ez egy alfánál "vele jár". Pedig nem így van. Valóban a szilentek elhasználódnak elég gyorsan, de a lengőkarokkal egybeépített gömbcsuklók bírják a magyar utakat. Igaz én is szívesebben cserélném ezeket, ha százalékot kapnék az alkatrész után. Konkrétan a típusba 50000Ft körül van egy alsó lengőkar. Így könnyen terjed a "drága szervizelés" szlogen. Ha a négy lengőre számolom a szilenteket az körülbelül 20000Ft. Nem kis különbség van a kettő között. Ami miatt viszont nem érdemli meg, az "átlagos" jelzőt sem, az annak a fejfájásnak köszönhető amit a szerelőnek okoz aki elvállalja az alkatrészek cseréjét. Más probléma még nem jelentkezett eddig. A nyolc darab gyertya bírja, nem világítanak idegesítő fények, és nem zörög az utastérben sem semmi. Remélem még sok kilométeren keresztül fog úgy szolgálni, mint amikor mellette döntöttem.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 50000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Keresztmerevítő rúd szilenteket nehézkes cserélni.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem