ALFA ROMEO 156

Futott kilométer: 145 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nagyon tetszik, hogy bőven a piaci ár alatt hozzá lehet jutni egy nagyon jó vezetési élményt nyújtó kocsihoz. Nem fárad el benne az ember, ha levezet egy nap több száz kilométert. Előzésekkor nagyon jól ki lehet látni belőle, tolatáskor viszont nehézkes pontosan behatárolni a hátulját, kis időre van szükség még megszokja az ember. Egyetlen negatívumként a szervizelhetőséget tudom említeni a többi autóval szemben, erre valahogy nem sikerült odafigyelni az olasz mérnököknek. Nagyon nehézkes a máshol egyszerű műveleteket is megcsinálni a kocsin.

Használó

Születési éve: 1986

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: A futóművek felújításakor oda kell figyelni, mivel a szervizekben mindent cserélni akarnak arra hivatkozva, hogy ez egy alfánál "vele jár". Pedig nem így van. Valóban a szilentek elhasználódnak elég gyorsan, de a lengőkarokkal egybeépített gömbcsuklók bírják a magyar utakat. Igaz én is szívesebben cserélném ezeket, ha százalékot kapnék az alkatrész után. Konkrétan a típusba 50000Ft körül van egy alsó lengőkar. Így könnyen terjed a "drága szervizelés" szlogen. Ha a négy lengőre számolom a szilenteket az körülbelül 20000Ft. Nem kis különbség van a kettő között. Ami miatt viszont nem érdemli meg, az "átlagos" jelzőt sem, az annak a fejfájásnak köszönhető amit a szerelőnek okoz aki elvállalja az alkatrészek cseréjét. Más probléma még nem jelentkezett eddig. A nyolc darab gyertya bírja, nem világítanak idegesítő fények, és nem zörög az utastérben sem semmi. Remélem még sok kilométeren keresztül fog úgy szolgálni, mint amikor mellette döntöttem.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 50000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Keresztmerevítő rúd szilenteket nehézkes cserélni.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem