SUZUKI WAGON R
Futott kilométer: 156 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Új illata/Pattog, billeg, első hét halálfélelem.Nagy kombi, hátsókerekes után. ABS kritikán aluli. Macskakövön meg nem áll! (2 kocc)
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely:
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 6.6 liter
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A motor nem szereti a mosást, egy kis vízpermettől is a generátor szabadonfutós ékszíjtárcsája megadta magát-töltés megszűnt. Na evvel már nem jutottam haza. A sok kikapcsolhatatlan extra ketyere fél óra alatt megette az akkumulátort. Vontatás hazáig. A dízel drága volt, az 1,3-as motorhoz a 6,6 liter HORROR! Később a drága alkatrész, és szervízköltségeken elment a kevés megtakarítás is. Kuplung javítás drágább mint egy 1,9 PDTDI-s PASSAT-on, porlasztócsúcsok ugyanúgy, 150 ezernél az automata feszítős vezérmű-(bicikli)lánc átugrott. 130 ezerért megint nem mosolyogtam.:-(Lerobbanás oka: motorLeírás: A ladaskodawartburgtrabantdachiapolski korszak óta valami javítható helyszínen?
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 130000 Ft. Leírás: 2 hét javítás után:1. kipróbálás után 2 óra múlva vissza. Gyenge motor, olaj FOLYÁS.+ 1 hét javítás, indokolatlan alkatrészpróba az én költségemre 2. rángatás miatt vissza. Légtömegmérő ház szervízben való eltörése miatt. Ami előtte nem volt. Műanyagos megjavította. 3. üzemanyag csurgás miatt vissza. Résolaj vissza cső a fém fékcsőre ráolvadt. Talán ATOMVILLANÁS MIATT!?
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: ékszíjtárcsa,EGR tisztítás,csere. önindító, porlasztócsúcsok, kuplung,vezérlés,A normál olaj, szűrők, fékbetét, féktárcsa, kerékcsapágy cserén kívül.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem