SAAB 9-3

Futott kilométer: 243 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.2 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Ami tetszik: hosszú utakra (6-700 km egyben) rendkívül kényelmes, az ülések kiválóak a hátam nem fájdul meg. Kellően dinamikus 6,2-es átlaggal eljárok vele. 5,3at nyáron max 120-al haladva tudja. Nem versenyautó arra ott vannak a benzines testvérei. Hiányzik a váltóban a 6. 140km/h-nál 5.ben 3000-et forog. Összeszerelési minőség kiváló, nem zörög, minden még csavarozva van a műszerfal elemeknél és nem pattintós, a műanyag minősége kitűnő. Hasznos extrái: Tempomat, ülésfűtés, computer, digitklíma, bőr, 4 el ablak, 500literes csomagtér, üveggel egyben nyíló csomagtér ajtó miatt kiválóan pakolható, dönthető hátsó támla, síalagút, ködlámpa, szakaszos ablaktörlő, night panel(kikapcsolható műszer fények éjszaka), kormányról vezérelhető CD, kormánymagasság áll, ülésmagasság áll, 4 légzsák, ABS, fényszóró mosó, programozható állófűtés Nem tetszik: kilátás, hátsó lábtér, váltó pontosság

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Vezetett szervizfüzetes német autó valós lekövethető kmrel, nálam nem volt nagy baja még a 20 000 km alatt, mert a gazdája költött rá, a légtömegmérőt ami még gyári BOSCH volt cseréltem egyedül eredeti BOSCH-ra 100EUR volt, szerelő nem kell hozzá. Gázadásra megtorpant hibakódokat dobált 180nál nem ment jobban. 190 000 kmnél cserélték a turbót eredetire, olajcsővel együtt. Főtengely helyzetérzékelő miatt nem indult még korábbi gazdájánál. Lerobbanás oka: motorLeírás: Előző gazdánál a turbó 190 000kmnél megadta magát autópályán.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 300000 Ft. Leírás: Garrett gyári turbó, olcsóbban is meg lehetett volna oldani, 700 EURért vette előző német gazdája a turbót + bruttó 60 EUR-ós óradíjjal szerelték be neki...De most legalább újszerű (50ezer van benne)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem