WARTBURG 353

Futott kilométer: 130 000 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Nagyon szerettük minden hibájával, a szocializmus diszkrét bája volt, illetve Honecker utolsó bosszúja.Csak 10 hónappal voltam idősebb nála...Nagyon jó utastéri kényelem(akkori értéken mérve), nagydarab emberek révén csak ebbe fértünk be, csomagtartó legendás méretű volt, de a gyári 993 kcm sajnos sokszor kevés volt.Ennek ellenére sokat utaztunk a családdal, külföldre, hegyekbe(!) is, az igaz, hogy észnél kellett lenni vele, de kibirt mindent.Elvitt minket Párizsba is.1984-ben egy ilyen autóval, halálra pakolva, az Alpokon át, 1 körös fékrendszerrel,ez teljesítmény volt.Extrák természetesen nem voltak, sok alkatrészt ki kellett cserélni, némelyiknek a minősége/kialakítása/elhelyezése tragikus volt; viszont értékálló volt 60.000Ft újkorában, 55.000Ft eladáskor , 22 évesen... :-).Megsirattuk, mikor elvitték.Egy másik példány még mindig van a családban, nagyon keveset megy már, fel kéne újítani, normális motort bele és megcsinálni kabriónak... :-) (alvázas) Jó is lenne...de nem reális sajnos.

Használó

Születési éve:

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Sokszor volt mindenféle hülye kis problémája, de ált. könnyen, akár házilag is javítható voltLeírás: Családi 3 generációs kocsi volt 22évig, újkorátol a családban, sok mindenre nem is emlékszem már

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Garancia már lejártJavítás összege: 15000 Ft. Leírás: Kuplung, többször is cserére szorult, vizpumpa is, rengetegszer gyertyahiba (beköpi)mechanikus gyújtás egy horror elöl, alul elhelyezve, kisebb esőkben is leállt, idegesítő volt

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Valamit mindig kellett rajta bütykölni,de általában akár házilag is megoldható volt

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem