FIAT PANDA

Futott kilométer: 220 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Azt hiszem ez a legkisebb és legolcsóbb terepjáró, ami mostanság Magyarországon kapható. Hihetetlenül olcsón lehet jóminőségű utángyártott alkatrészeket kapni hozzá, a bontottról nem is beszélve. Terepen nagyon jól viselkedik, a hátránya hogy a karter illetve a kartervédő alacsonyan van, ezért az orrát sűrűn odaveri. A motorja jól húz, nem is eszik sokat, de 100-fölött nagyon zajos. A váltó a városban közlekedve egy borzalom. Az egyes fokozat terepre való, ezért gyakorlatilag kettesben kell indulni, és 50-nél már simán lehet dugni az 5-öst. Tehát a rövid fokozatok miatt egy városi forgalomban rengeteget kell váltani, országúton viszont 80-90-nél többször előfordult hogy hatodikba akartam tenni, annyira hiányzik még egy fokozat. Sajnos 2003-ban befejezték a gyártását, ezért 10-15 éven belül valószinűleg teljesen elfog tűnni az utakról.

Használó

Születési éve:

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az autó teljes karosszéria, fék és futómű felújításon esett át, de nem szervízben, hanem saját erőből.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Mind a kétszer a generátor adta meg magát, a második után generátor csere volt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Garancia már lejártNincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem