BMW 1-ES SOROZAT

Futott kilométer: 20 350 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Habár a térkínálatott átlagosnak vagy inkább az alattinak mondanám - ez az autó felépítéséből adódik: hosszban beépített ormotor, hátsókerékhajtás, hosszú motorháztető, hátra tolt utastér. Aksi a pótkerék helyén. Így sikerült a közel 50-50%-os súlyelosztás, hátul hajt elől kormányoz ami fantastikusan élvezetessé teszi az autó vezetését. A 170 centimmel bőven elférek elől hátul. Az előző Toyotám sokkal praktikusabb, tágasabb volt de amióta megvan ez az autóm azóta újra szeretek vezetni - és számomra ez fontosabb mint a pakolhatóság/kihasználhatóság és a térkínálat.

Használó

Születési éve:

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 5.9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: egyszer sérülés miatt (tükör) egyszer fényszóró ellenőrzés miatt

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: nem hiba de ide tartozik: egyszer egy kavics szorult a fékbetét és a tárcsa közé. 3500 forintért kiszedték (emelés kerék le kerék fel) azóta néha nyikorog a fék

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem