ALFA ROMEO 145

Futott kilométer: 152 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Mindent leírtam a hibák javításoknál, asszem :) Azért nem adok 5 öst az elégedettségnél mert: -Váltó kemény -Belül semmit nem lehet lerakni, kesztíűtartó pici, kb 1 mobilnyi hely van ahova pakolni lehet -Sokat fogyaszt (igaz erre számítottam)

Használó

Születési éve: 1982

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az autót 350-ért vettem, és kb 250et költöttem rá eddig. Ebben benne van a vezérműszíj, görgők, fékbetétek, fékcsövek, akku, olaj cseréje. A helyzet az, hogy nem is csodálkozom, mivel az előző tulaj egy barom volt, és semmivel nem foglalkozott. Nem viccelek, OLAJ is alig, a jelölés alatt volt az autóban, saját kezűleg cseréltem ki az olajat szűrőstül, ami olaj volt benne az is koromfekete, iszonyat mocskos volt, azon csodálkozom, hogy hazavitt egyáltalán. Amit még csinálni kellett rajta: tolatógomba, generátor felújítás, önindító, hőgomba, ill ami a generátor mellett jó drága volt: trapézkarok cseréje. De ahogy én láttam, minden gyári volt rajta, tizen X év alatt nem csoda, hogy szarrá mentek ezek az alkatrészek. Most kész van rajta minden (már csak a törött szélvédő van hátra, de az ráér a köv műszaki előtt) most lesz a nagy próba, hogy mi meddig bírja. A motor imádni való 1.6 boxer. Vezetési élmény 10 pontos, ülések kagylósak, nagyon jól tartanak. Múanyagok recsegnek, ebből érezni, hogy olasz autó. A váltó Alfabetegségben szenved: eléggé tépkedni kell, és hangos (de lehet, hogy egy v. olaj csere sokat segítene rajta). De meg lehet szokni, feledteti a mindig ugrásra kész motor. Egyébként többet vártam volna 100Le- től, de nem panaszkodom, a hatvan X LE-s suzuki után ez is Ferrari. Itt nem az történik, amikor visszarakom 3-masba előzésnél, mint a Suzukinál :D : kilő a gép, és állvahagy bármit/bárkit (najó majdnem :D A boxer motor hangja az meg önmagában egy élmény. Ja: mégegy gyenge pont: féltengely-gumiharang. Állandóan lejön. 2 szervizben sem tudták rendesen megcsinálni, egyik haverom aki nem autószerelő rakta vissza normálisan. Nagyon rossz megoldás. Német autóknál nem tudom hogy van megoldva de ez egy nagy 0. Amúgy a futómű nagyon sportos, kormányzás nagyon direkt. Suzi ehez képest egy ringatózó hajó. Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: A generátor nem töltötte az akkut, önindító is nehezen járt - de sikerült betolni. Generátor felújítás + önindító felújítás, vagy csere, nem tom mit csinált a mester, segített -60K :(

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garanciaidőben, fizetősJavítás összege: 60000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Alfa alkatrészek azt hittem drágábbak lesznek. A régi Fiatokba ugyan ezeket használták, így temérdek gyári és utánygyártott alkatrész van hozzá.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem