Ne ítéljünk túl elhamarkodottan a BMW új kompaktja felett. A 118i valóban nem sikerült túl jól, ahhoz, hogy megértsük, mi a jó ebben az „új” koncepcióban, érdemes a 120d-vel ismerkedni először.
Tolnál egy burgert, de zavar, hogy állatot ölnek miatta? No para, ma már kérhetsz húsmenteset is, ami úgy néz ki, igazából az íze sem rossz, de azért nem igazi hamburger. Hogy milyen a vegán BMW?
Nagyot változott most a helyzet a BMW-nél, eggyel kevesebb hátsókerekes modell maradt, a legkisebb már fronthajtással folytatja. Ennek szinte mindenki örülni fog, aki kompaktban gondolkozik.
Egy dologban már biztosak lehetünk, ilyen BMW soha többet nem lesz. A tökéletes sleeper, egy egyszerű családi kompaktba bújtatott sportautó, némi piszkálással, amitől már közel úgy megy, ahogy a nagyok.
Harmadik generációjába lépett a BMW legkisebb modellje, az 1-es sorozat most mégis új időszámítást indít. Fronthajtásúvá most először alakult egy meglévő modell, 306 lóerővel és xDrive-val venne le a lábunkról.
Nehéz megmondani egy teljesen új karosszériát kapott autóról elsőre, hogy megérte-e, az összemosott korszakokat mutató BMW sem egyszerű eset, az elvégzett munka viszont tisztességes.
Egyelőre csak a mexikói piacra vitte a négyajtós BMW 1-est a bajor gyártó, ám lehet, hogy ez egyben egy kis puhaztolózás is, hogy érdemes-e más piacok felé nyitni.
Egyszer már frissült a BMW kompakt modellje, akkor a megosztóra sikerült megjelenésén változtattak. Néhány apróságtól viszont most modernebb lett, vezetni még mindig jó.
A Mercedes-AMG A45-tel és a Ford Focus RS-sel száll harcba a következő generációs 1-es BMW M140i változata. Négy hengerrel, 400 lóerővel és összkerékhajtással érkezhet.