Nincs olyan márka, hogy DS, a forgalmijában ugyanúgy Citroën áll, épp csak az autón nem jelenik már meg. Túl sok minden nem változott, és éppen így tud jó lenni még mindig a DS 3.
Kabriónak hívják, de igazából csak félig az. A Citroën DS3 így is trendi, prémium, és élmény vele autózni. A kérdés csak az, hogy ki fogja megvenni ennyiért.
Először a Goodwood Festival of Speed autós seregszemlén és tárlaton lehetett látni, most pedig úgy tűnik, hogy egy hónap múlva itt a Citroën DS3 Cabrio Racing szériaváltozata.
A korábbi Forma-1-es sztár, a legkomolyabb eredményeket elért kelet-európai pilóta, Robert Kubica nem hagyja abba a pályafutását derékba törő ralizást, sőt novemberben a királykategóriában áll rajthoz.
Bár a goodwoodi parádé a veterán versenyautók Mekkája, a legtöbb gyártó igyekszik valami új csemegével kitűnni. A Citroën két hónappal Frankfurt előtt a dél-angliai sebességfesztiválon mutatta be a DS3 Cabrio Racinget.
Megjelenése óta két rali világbajnoki címet is begyűjtött, de a gyártó biztosan jobban örül annak, hogy kimondottan sokat vesznek belőle: 2 év alatt 200 000 DS3-at gyártottak.