Több mint egy éves kutatómunka és mintegy 16 ezer tesztkilométer után kijelenthetjük: a tuningolt Lexusok sokkal hangosabbak és erősebbek, mint bármikor máskor.
Nem feltétlenül kell külföldre menni egy-egy különleges autóért. A Használtautón most található Lexus GS a japánautó- és a hibrid-fanatikusok, de még a filmrajongók számára is különleges fogás lehet.
Így kapnak prémiumot a fejlesztők: a Toyota motorsport-tevékenységeiért is felelős Gazoo Racingre bízták az alapvetően luxusszedán Lexus GS sportosítását.
A japán Best Car magazin értesülései szerint a jelenlegi Lexus GS F ötliteres V8-as motorját az új változatban egy teljesen új fejlesztésű, szintén V8-as váltja - két turbóval.
Lefelé bővül a Lexus GS hibridkínálata. Már a sorozat legtakarékosabbjának számító, elsőként külföldön vezetett, és természetesen vadonatúj GS 300h is egészen jó dinamikát ad.