Gyerek a bal egyben, arccal előre, gyerekülés nélkül. Ez még akkor is veszélyes, ha az autó éppen jobbkormányos, és akkor pláne, ha épp egy 1000 lóerős Nissan GT-R, s apa még vadul is a mosoly érdekében.
Nem könnyű a Nissannak, ha az Infiniti lágy vonalvezetésű koncepcióinál szebbet és izgalmasabbat akar alkotni. Most mégis ezt teszik, a Frankfurtban is bemutatott Friend-Me tanulmány nem is annyira a Nissanok külsejét, mint inkább belsejét vetíti előre.
A biztonság minden autógyártó kiemelt feladata és nemcsak a Volvónál határozták el, hogy a közeljövőben nem fog senki meghalni kocsijaikban, hanem a Nissannál is ezen dolgoznak a fejlesztők. Igyekezniük kell, 2020-ra autonóm autót ígértek.
Ha egy üzlet beindul... A Nissan a Nismo sportos almárka égisze alatt újabb és újabb változatokat tervez piacra dobni. A Nissan 370Z Nismo kezdte a sort, amelyet a már Magyarországon is kapható Juke Nismo folytatott.