Nagyon érdekes az új CR-V konnektoros hibrid hajtáslánca, amely tényleg hosszan képes csak villanymotorral üzemelni. Nem olcsó, de az egyik legjobb benyomást tette rám a PHEV SUV-ok között.
Egyre nehezebb talpon maradni szövetségesek nélkül az autóiparban, a Nissannal kötött megállapodással az eddig viszonylag önálló Honda egy lépéssel közelebb kerül a Renault-hoz.
Két új koncepcióautót is megvillantott a Honda a Los Angeles-i CES rendezvényen, amelyek nem csak extrém megjelenésükben tűnnek ki a tömegből, de egy új korszak hírnökei is.
Amerikában és Kínában HR-V néven ismerik, Európába ZR-V megjelöléssel érkezett, ám a mérnökök valószínűleg csak Civic SUV-ként hivatkoztak rá, amíg készült. Vajon sikerült úgy a divathoz igazítani az ikonikus kompaktot, hogy ne vesszenek el az értékei?
Már a jövő évben elkezdené az egyik népszerű modell hidrogén üzemanyagcellás kivitelének árusítását a Honda, de ennél jóval nagyra törőbb terveik vannak a technológiát illetően.
A Honda Civic a tunerek egyik kedvenc alapanyaga, hiszen óriási potenciál rejlik benne. A videóban szereplő hatodik generációs kivitelt is alaposan átszabták, így könnyedén gyorsul 200 km/óra fölé.
A CR-V is megkapta az új Honda egyen-arcot a hatodik generációval, mellette megújult az e:HEV hajtás és eltűntek a kínálatból a fapados, elektromos rásegítés nélküli verziók. Íme a felhasználói szemmel is egyértelmű változások és újdonságok!