Elbúcsúztatja első villanyautóját a Honda
A Hondának úgy kellett az e, mint egy fogfájás, már a tervezésnél tudták, hogy népszerűtlen lesz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Rövid szereplés után távozik a legkisebb Honda a kínálatból, aki elektromos típusra vágyik, annak az e:Ny1 lehet az alternatíva.
A piac legcukibb villanyautóját kínálja a Honda egészen januárig. A forma a '70-es évek Civicjére hajaz, a tükröket kamera helyettesíti
Nem spórolták a "fával" és a képernyővel, egyedi belteret kapott a kis Honda. A cég vezére szerint az emberek nem vágynak villanyautóra, szerintük a hibrid a legjobb megoldást, mindez az e bemutatóján hangzott el
Igazi ékszerdoboz a Honda e, amit az ára is tükröz, majdnem két Dacia Springet is lehetne venni helyette
Na hát ez tipikusan az az autó ami egy jó 2 vagy maximum 3 hengeres kis köbcentis motorral, fél tonnával könnyebben a vásárlók kedvence lehetett volna erős konkurenciát nyújtva a Fiat 500-nak és a Mininek, japán belpiacon még a kei car reneszánszt is meglovalhatták volna a retro egyes-Civic külsővel. Csak hát ahogy a cikk is megjegyzi, már a japán fejesek sem hisznek abban, hogy tudnak még jó autókat gyártani – s legyünk őszinték: a vásárlók java is már csak az embléma miatt keresi a Hondát, nem azért, mert különösebb mérnöki innovációt képviselne.