Egyre szűkül az ingyenesen használható elektromosautó töltőoszlopok száma. Az ELMŰ most további 14 oszlopát is fizetőssé tette, így mostantól az összes oszlopuknál fizetnünk kell.
Három a magyar igazság, vagy a koreai? Eddig sem volt rossz az Ioniq, de egyértelmű, melyik a legjobb kivitel. Ha nem akarod, nem használod a benzinmotort, ennyire egyszerű.
Manapság, ha egy tuningcég a 8-as számmal dobálózik, előbb gondolunk 800 lóerős teljesítményre, mint 80 mérföld/gallon, azaz 2,9 literes fogyasztásra. A Bisimoto Engineering viszont utóbbira gyúrt.
Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!