Minden eddigi Skoda eltörpül az új Kodiaq mellett, a hatalmas SUV pedig hét üléssel és tekintélyt parancsoló formatervvel koronázza meg magát a cseh gyártó kínálatában. Már csak az a kérdés, hogy kinek éri meg kifizetni érte a 25,5 milliót?
Járt utat a járatlanért el ne hagyj, tartja a mondás, amit bizonyára komolyan vesznek a csehek. Az Octavia ugyanis gyakorlatilag a modern kori újjászületése óta ugyanazt kínálja, és ez így van jól.
Egy szép keddi napon, 1999. szeptember 14-én pillanthatta meg testközelből a nagyközönség a Škoda újkori történetének második nagy dobását, a Fabiát. A kisautó először a Frankfurti Autószalonon mutatta meg magát élőben.
Nincsen Passat Superb nélkül, legalábbis ami a legújabb generációkat illeti. Éppen ezért felmerül a kérdés: van egyáltalán értelme két külön modellként forgalmazni őket? Egyetlen hetet kellett eltöltenem a leghosszabb Škodával, hogy kiderüljön a válasz!
Életszagú felszereltséggel és motorral járt nálunk a csehek legkisebb crossovere, abból is a nemrég bemutatott, frissítés utáni verzió. Íme a tapasztalatok!
Eddig is kiváló autó volt a magasan extrázott Scala, éppen ezért a változások sem túl komolyak, legalábbis első ránézésre. Mutatjuk, miben különbözik az elődjétől, illetve azt is, hogy milyen a csúcsmotorral a céges flották egyik leggyakoribb modellje.