Nem lehet mindig újat, vagy újszerű használtat venni még a haszonjárművek piacán sem, éppen ezért most egy 2021-ben gyártott Renault Traficot próbáltunk, ami annak ellenére is korrekt állapotban maradt, hogy valóban túl van már jónéhány munkanapon.
Idén nem csak ráncfelvarrást, 2,0 literes turbódízel motort is kapott a Renault Trafic. Leginkább fényűző kivitele csupán 7, ám nem akármilyen ülőhelyet ad. Ilyet próbáltunk.
Mindig is furcsán hangzott, hogy a Renault és az Opel mikrobuszában 1,6 literes dízelmotor dolgozik, ezen most nagyot változtatnak, ugyanis leköszön az egyhatos, kétezres érkezik a helyére.
Felzárkózás gyanánt érkezett a Renault Trafic kínálatának tetejére a Spaceclass. A prémium transzferbuszok szegmensében különálló üléseivel és asztalkájával hódítana, de talán nem is ez a legjobb benne.
Fontos személyek szállítására készített különleges sorozatot a Renault a Traficból. A kényelem garantált, akár kilencen is élvezhetik a francia luxust, már ami egy Traficból kitelik.
Már nincs Jumbo-tető, van viszont F1-es motor, amivel gyári érték szerint fogyasztott a Trafic. Takarékos csapatszállító, amivel biztos, hogy nem leszünk magányosak.
Áruszállítás, költözés, rendezvény? Mindhárom előfordult abban az egy hétben, melyet a Trafic nálunk töltött, ezzel elnyerte az év legnépszerűbb autója címet.
Még épp vezethető B kategóriás jogsival a Trafic, sofőrrel együtt kilencen utazhatnak benne, és még a csomagtérből is jut mindenkinek 172 liter. Ez lenne a tökéletes utazóautó?