AUDI A3 (2003 − 2013)

Nem túl tartós a kipufogórendszer.
Hengerfej-probléma előfordulhat a 2006 előtti 2.0 TDI-nél.
Zárlatos féklámpakapcsoló.
Néha megadja magát az önindító.
Az FSI motorok befecskendező rendszere elkoszolódhat.

Vigye az egeret a sárga jelölőkre!

Névjegy

Benzin:

9 fajta motor

101-370 LE

1197-3189 cm³

3 féle karosszériával

Dízel:

3 fajta motor

90-185 LE

1598-1968 cm³

3 féle karosszériával

Hibrid (Benzin):

1 fajta motor

151 LE

1395 cm³

1 féle karosszériával

Pozitív

Magas presztízs, jó kidolgozás, minőségi anyaghasználat az utastérben, kiszámítható viselkedés, széles motorválaszték. Kabrió és ötajtós is van.

Negatív

Használtan is drága, szegényes alapfelszereltség, zajos PD-TDI dízelek, gyenge és nyomatékszegény alapmotor (1.6).

Összértékelés

3,5

Mit kínál?

Méret, kényelem, kidolgozás

Nagyon tág határok között állítható ülések és kormánykerék. A széles középkonzol nyomhatja a vezető jobb térdét. Szinte hibátlan ergonómia, logikusan elrendezett kezelőszervek. Nehéz beszállni a háromajtósba, az ötajtós Sportback használati értéke jóval magasabb, és még a csomagtartója is nagyobb. Üléslehajtás után nem sík a csomagtér. Tárolórekesz van bőven.

Különleges felszereltség

Minőségi anyagok az utastérben, nagyon jó kidolgozással. Az Attraction nevű alapváltozatban kevés a kényelmi felszereltség. Sportosaknak az Ambition, elegánsaknak az Ambiente ajánlható. Az extralista nagyon hosszú, és a tételei drágák. 2004-től van ötajtós Sportback, 2008-tól pedig kabrió.


Hogy megy?

Ajánlott motor

Az 1,6-os benzinmotorok gyengék. A legjobbak a TSI-k. Fölényes erejű a 3,2 literes V6-os 250 lóerővel és a kétliteres S3 265 lóerővel. A dízelek erősek és takarékosak, de zajosak.

Vezethetőség, menetkomfort

A Golf V-től örökölt padlólemez és négylengőkaros hátsó futómű jól végzi a dolgát. Kanyarokban stabil, de nem élményautó. Enyhe orrtolás jellemzi, a kormány nem ad sok visszajelzést. A legutóbbi ráncfelvarrás óta állítható keménységű lengéscsillapítással is kapható. A legjobbak a quattrók és a DSG váltós verziók. Csak az 1,9-es TDI és az 1,6-os benzines zajosabb a kívánatosnál. Csekély menetzaj jellemzi. Kényelmes, kemény tömésű ülései vannak, a feláras sportfutómű a hazai utakra túl kemény.


Hogy szolgál?

Fenntartási költség

Ára a prémiumautók szintjén mozog, tehát jóval drágább, mint a műszakilag vele szoros rokonságban álló Golf, Leon, vagy Octavia. Elég jól tartja az árát, a biztosítás drága hozzá. Szerencsére elég megbízható autó, mert a szervizelése amúgy elég drága. A 2005-ös modellfrissítés utáni példányok jobbak.

Biztonság

Csak négycsillagos a töréstesztje, és a menetstabilizáló elektronikáért és a függönylégzsákokért is felárat kérnek.

AUDI A3 (2016–)

Általános információk
Átlagos életkor
14 év
Átlag km
138.056 km
Adatlapok száma

Osztályzat (112 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,3 pont

Használói vélemények

Válasszon márkát!
  • Válasszon márkát!
  • ALFA ROMEO (856)
  • ASTON MARTIN (3)
  • AUDI (1472)
  • BMW (1748)
  • BARKAS (9)
  • BENTLEY (3)
  • CADILLAC (10)
  • CHEVROLET (455)
  • CHRYSLER (229)
  • CITROEN (1525)
  • DACIA (250)
  • DAEWOO (740)
  • DAIHATSU (89)
  • DODGE (22)
  • FERRARI (16)
  • FIAT (2586)
  • FORD (3372)
  • GAZ (3)
  • HONDA (1306)
  • HYUNDAI (423)
  • INFINITI (4)
  • ISUZU (4)
  • JAGUAR (56)
  • JEEP (49)
  • KIA (364)
  • LADA (567)
  • LANCIA (210)
  • LAND ROVER (97)
  • LEXUS (98)
  • LOTUS (4)
  • MG (8)
  • MAHINDRA (2)
  • MARUTI (41)
  • MASERATI (6)
  • MAZDA (895)
  • MERCEDES-BENZ (1173)
  • MINI (21)
  • MITSUBISHI (747)
  • MOSZKVICS (21)
  • NISSAN (955)
  • OLTCIT (2)
  • OPEL (5397)
  • PEUGEOT (1985)
  • POLSKI FIAT (100)
  • PORSCHE (39)
  • PROTON (9)
  • RENAULT (3161)
  • ROVER (286)
  • SEAT (1151)
  • SAAB (191)
  • SHUANGHUAN (4)
  • SKODA (2038)
  • SMART (73)
  • SSANGYONG (45)
  • SUBARU (159)
  • SUZUKI (3333)
  • TALBOT (1)
  • TATA (11)
  • TOYOTA (2046)
  • TRABANT (181)
  • VOLKSWAGEN (3655)
  • VOLVO (736)
  • WARTBURG (132)
  • YUGO (17)
  • ZASTAVA (16)
  • ZAZ (3)
  • FORD (USA) (1)
Választhat modellt is!
  • Választhat modellt is!
Választhat típust is!
  • Választhat típust is!
Keresés

AUDI A3

(2016– )

112 autós véleménye alapján
Hogy tetszett (3,0)
Véleményezze Ön is autóját!

AUDI A3 (2016–) képekben

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRpJmV2amFyYXRfdG9sPTIwMDgmZXZqYXJhdF9pZz0yMDE2
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRpJmV2amFyYXRfdG9sPTIwMDgmZXZqYXJhdF9pZz0yMDE2

AUDI A3 modelltörténet

  • 2003 Bemutatkozás 3 ajtós karosszériával és három motorral: 1.6 (102 LE), 2.0 FSI (150 LE), 2.0 TDI (140 LE). Az év folyamán új motorok: 1.6 FSI (115 LE), 1.9 TDI (105 LE), 3.2 VR6 (250 LE)
  • 2004 Új motor: 2.0 TFSI (200 LE), ötajtós karosszériával is kapható A3 Sportback néven, már a Single-frame hűtőráccsal
  • 2005 A háromajtós is megkapja a Single-frame hűtőrácsot, a TDI-khez felár ellenében részecskeszűrő
  • 2006 Új motor: 2.0 TDI (170 LE), a részecskeszűrő alapfelszerelés az összes dízelnél. S3 Quattro (265 LE), az 1.8 TFSI (160 LE) váltja a 2.0 FSI-t
  • 2007 1.9 TDIe különösen takarékos modellváltozat, 1.4 TFSI (125 LE) váltja az 1.6 FSI-t
  • 2008 Modellfrissítés, S3 már Sportback karosszériával is
  • 2009 1.4 TFSI motorleállító rendszerrel, új motor: 1.6 TDI (90 és 105 LE) széria motorleállítóval

AUDI tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Audi A3 Ambition 2.0 TDI teszt

Odatették magukat a németek! Audi A3 2.0 TDI teszt

Nem hibrid, nem elektromos, nem űrkorszaki, de még csak nem is quattro, az új A3-ast mégis nagyon komoly élmény vezetni, miközben nagyon sokban segíti is sofőrjét.


Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Még több AUDI teszt

Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN BORA 1.6 Comfortline

VOLKSWAGEN BORA 1.6 Co...

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 2002 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 318d Touring 1 ÉV GARANCIÁVAL!

BMW 318d Touring 1 ÉV...

Ár: 2.660.000 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 307 SW 2.0 Premium (Automata)

PEUGEOT 307 SW 2.0 Pre...

Ár: 525.000 Ft

Évjárat: 2003 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3 GC KLÍMA!

SUZUKI SWIFT 1.3 GC KL...

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI SWIFT 1.3 GLS

SUZUKI SWIFT 1.3 GLS

Ár: 158.000 Ft

Évjárat: 1997 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT EXEO ST 2.0 CR TDI Style Multitronic VEZETETT SZERVIZKÖNYV

SEAT EXEO ST 2.0 CR TD...

Ár: 2.490.000 Ft

Évjárat: 2011 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.6 Trend S.MENTES !!! SZ.KÖNYV !!!

FORD FOCUS 1.6 Trend S...

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2009 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ E 220 CDI BlueEFFICIENCY Avantgarde (Automata)

MERCEDES-BENZ E 220 CD...

Ár: 8.690.000 Ft

Évjárat: 2010 / 10

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

FORD MONDEO 2.0 TDCi Titanium-Luxury Powershift

FORD MONDEO 2.0 TDCi T...

Ár: 3.890.000 Ft

Évjárat: 2011 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS C-MAX 1.8 TDCi Trend

FORD FOCUS C-MAX 1.8 T...

Ár: 1.498.000 Ft

Évjárat: 2007 / 2

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó