Immár automata váltóval is kapható a 325 lóerős Insignia OPC. A 6 fokozatú bolygóműves nyomatékváltó a kormánykerék hátára tett gombokkal is kapcsolható
Manapság a prémiummárkák rendszerint alapáron automata váltóval adják izmosabb limuzinjaikat. Itt még nem tart az Opel, de immár az Insignia legerősebb, 325 lóerős, 2,8 literes, V6-os, turbós verziójához is rendelhető a modellsorból ismert 6 fokozatú automata váltó. Utóbbi itt a sportkormányról is kapcsolható, vezérlését összekötötték az adaptív futóművet is irányító fedélzeti rendszerrel, így a középkonzol Sport-, vagy OPC-gombját megnyomva a váltó is versenyfokozatba kapcsol. A menetdinamikai értékek nemigen változtak, a 100 km/órára gyorsulás 0,3 másodperccel lassabb automatával, 4- és 5-ajtós karosszériával 6,3 s, a kombi Sports Tourerrel 6,6 s. A végsebesség változatlanul 250 km/órára korlátozott. A vegyes fogyasztás lényegében változatlan, 10,7, illetve 11 l/100 km. Az automata váltós OPC-ket a Nürburgring Nordschleife szakaszán 10 000 kilométert tesztelték az Opel fejlesztői, számításaik szerint a hétköznapi igénybevétel tizennyolcszorosát kapták ott az autók, így a hétköznapi használatban állításuk szerint 180 000 kilométeres futásig, még az extrém teljesítményű Insigniákban sem várható semmiféle probléma .