A fiatalabbak felé nyit a Rolls-Royce, itt a friss Cullinan

Az eddigi konzervatív megjelenést karakteresebbre cserélték a britek

Jelentősen csökkent a Rolls-Royce vásárlók átlagéletkora, ezzel párhuzamosan nőtt a vezetési hajlandóság, erre reagál az átdolgozott luxus SUV.

Hat évvel ezelőtt mutatkozott be a Rolls-Royce Cullinan, az SUV meglepő újdonságnak számított a britek kínálatában. Ahogy az várható volt, pillanatok alatt ez lett a legkeresettebb Rolls, ami felépítésében szokatlan, megjelenésében viszont már kevésbé. A külső a Phantom elemeiből építkezett, így a formai bravúrok elmaradtak, inkább biztonságos megoldást választottak. A Cullinan azok számára is vonzóbbá tette a márkát, akik nem kértek a “nagypapás” típusokból, a frissítést is elsősorban az ő igényeikhez szabták.
Hirdetés
A legszembetűnőbb változás a lekanyarított nappali menetfény, amitől modernebb, karakteresebb lett a megjelenés. Már az alapváltozat esetén is kevesebb a króm, de még tovább csökkenthető a csillogás, ha a Black Badge változatot ikszeljük. Az utastér legkedvesebb újdonsága a kabinba költöző Spirit of Ecstasy szobor, így a sofőr már nem csak Emily hátát láthatja. Teljesen új a digitális műszerfal és annak szoftvere, ami a Spectre villanyautóból érkezett. Műszaki téren nincs újdonság, a Rollsnál továbbra sincs downsizing, sem értelmetlen lóerőverseny, pont annyit adnak, amennyivel mindig fölényes lesz a Cullinan. A 6,75 literes V12-es alapesetben 571, a sportosabb megjelenésű Black Badge 600 lóerős. A márka vásárlóinak átlagéletkora az elmúlt években 56-ról 43-ra csökkent, és már csak mindössze 10 százalék utazik sofőrrel. A Cullinan Series II azokat szeretné elcsábítani, akik fogékonyak az újra és szívesen magukhoz ragadják a volánt, elvégre ki ne szeretne az üveglap mögé zárt Emily-ben gyönyörködni?
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?