Összkerekes csúcsgéppel búcsúzik a 911-es Porsche
Porsche 911 Carrera 4 GTS
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Noha Å‘sszel új generációjával érkezik a 911-es, a Porsche még a most futó 997-es kódúból is kÃnál újdonságot, az összkerékhajtású GTS-t.
Noha a szeptember végén nyÃló Frankfurti Autószalonra már vadonatúj 911-est Ãgér a Porsche, még egy utolsó variánst készÃtett a most futó 997-es szériából. Gyakorlatilag a Carrera 4 és a 408 lóerÅ‘s GTS verzió keresztezésével készült el a sok meglepetést nevével sem tartogató 911 Carrera 4 GTS. A Porsche hagyományai szerint viszkokuplungos összkerékhajtású 911 a 408 lovas, 3,8 literes hathengeres boxermotorral kupéként 4,6, kabrióként 4,8 másodperces 100 km/órára gyorsÃtásra képes, s ha valaki az alapáron adott 6 fokozatú manuális váltó helyett a feláras dupla kuplungos automatát kéri, további 0,2 másodpercet lefaraghat a 100 km/órára gyorsÃtásból. A végsebességi értékek egységesek, épp 300 km/órára kalibráltak. A Németországban júliustól (kupéként 111 956, kabrióként 122 071 eurótól) rendelhetÅ‘ 911 Carrera4 GTS az összkerékhajtású 911-esektÅ‘l megszokott módon (hátsó) motorháztetejére GTS utótaggal kiegészÃtett Carrera 4 feliratot kap s a modelljelzés az ajtókon és a motor hengerfején is megjelenik.