Összkerekes csúcsgéppel búcsúzik a 911-es Porsche

Porsche 911 Carrera 4 GTS

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Noha ősszel új generációjával érkezik a 911-es, a Porsche még a most futó 997-es kódúból is kínál újdonságot, az összkerékhajtású GTS-t.


Noha a szeptember végén nyíló Frankfurti Autószalonra már vadonatúj 911-est ígér a Porsche, még egy utolsó variánst készített a most futó 997-es szériából. Gyakorlatilag a Carrera 4 és a 408 lóerős GTS verzió keresztezésével készült el a sok meglepetést nevével sem tartogató 911 Carrera 4 GTS. A Porsche hagyományai szerint viszkokuplungos összkerékhajtású 911 a 408 lovas, 3,8 literes hathengeres boxermotorral kupéként 4,6, kabrióként 4,8 másodperces 100 km/órára gyorsításra képes, s ha valaki az alapáron adott 6 fokozatú manuális váltó helyett a feláras dupla kuplungos automatát kéri, további 0,2 másodpercet lefaraghat a 100 km/órára gyorsításból. A végsebességi értékek egységesek, épp 300 km/órára kalibráltak. A Németországban júliustól (kupéként 111 956, kabrióként 122 071 eurótól) rendelhető 911 Carrera4 GTS az összkerékhajtású 911-esektől megszokott módon (hátsó) motorháztetejére GTS utótaggal kiegészített Carrera 4 feliratot kap s a modelljelzés az ajtókon és a motor hengerfején is megjelenik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?