Kompresszorral jön a Mazda MX-5 Yusho
Rágyúrtak a Mazda MX-5 erejére
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Eddig szívómotorjáról volt híres a Mazda MX-5, hamarosan azonban kompresszorral töltve is jöhet, a Yusho koncepcióban ugyanis mechanikus feltöltőt kapott a 2,0 literes négyhengeres.
A hátsókerékhajtás természetesen maradt - hiszen mással az MX-5 nemigen lenne elképzelhető, de az MX-5-ben eddig gyárilag nem tapasztalt teljesítményhez izmosított kuplungot és váltót kapott a Yusho, mely Eibach ültetőrugókkal és Bilstein lengéscsillapítókkal épített sportfutóművet, illetve 17 colos, versenypályán is használható abroncsokat, hajszálnyit átrajzolt lökhárítókat is felmutat. Hátul természetesen diffúzor is szolgál, s az egyszerűbb felismerhetőség érdekében a dupla kipufogóvég középről trombitál. Bár a Yusho - azaz győzelem - fantázianévvel illetett MX-5 piacra lépéséről, áráról és menetdinamikai értékeiről sincs információ egyelőre, állítólag km/órában tud annyit, mint ahány ló hajtja, magyarán a 240 km/órát megfutja a másodpercek alatt nyitható tetejű aszfaltbetyár.