Alig frissülnek az Alfák a Frankfurti Autószalonra
Nem durrant nagyot az Alfa Frankfurtban, helyette több kicsiny újítást hoz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Minimális változtatásokat láthatunk majd Frankfurtban az Alfa tömegmodelljeinél, továbbá lehet majd nyálat csorgatni a már ismert 4C-nél.
A Giulietta esetében a 2014-es modellévű változatok talán legfőbb újdonsága, hogy az eddig 140 és 170 lóerővel és egységesen 350 newtonméter nyomatékkal ismert 2,0 literes dízelt azonos méretű 150 lóerős, 380 Nm nyomatékú váltja. Lesz továbbá 6,5 colos érintőképernyős navigációs- és szórakoztató-rendszer, új hűtőmaszk és első lökhárító, friss 16, 17 és 18 colos felnikészlet. Meg persze három új szín, átdolgozott ülések és kárpitok, továbbá új pakolórekeszek az utastérben.
Még a Giulietta megújulásnál is kisebb mértékben frissül a MiTo: nem csak középső lamelláinál, hanem kereténél is vastagon krómozott hűtőmaszkot, valamint fémes betéttel szegélyezett alsó légbeömlőt kap első lökhárítójára. Műszerfalára a Giluiettától látott módon szintén felkerülhet az (itt csak 5 colos) érintőképernyős Uconnect navigációs rendszer, a kokpit pedig friss órákat és burkolatokat is bevet a vevők megnyeréséért. A motorpalettán pedig már elérhető a 4,2 literes kombinált üzemben mért fogyasztást és 98 g/km CO2-emissziót adó 0,9 literes, turbós, kéthengeres TwinAir motor, mellyel a MiTo szegmense legszerényebb károsanyag kibocsátású autójának számít. Ha pedig ez nem lenne elég, az olaszok, mármint az olasz márka menedzserei biztosan kellően dekoratív hölgyeket fognak a márka standjára állítani, hogy valami mégiscsak az Alfákhoz vonzza a zömében férfi látogatók szemeit.
dupla turbós 2 hengeres???????
Igy gyönyörű mindegyik, ahogy van, maximum a szar német elektronikát cserélhetnék le olaszra Magneti Marelli-re, az a legjobb!