Az Infiniti frankfurti fÅ‘ attrakciója a Q30 kompakt tanulmány volt, de hogy szériaautós újdonság is pózoljon a standon, arról a Q50 szedánnal gondoskodott a Nissan prémiummárkája. Az elsÅ‘sorban az A4-es Audi, a 3-as BMW, a C-osztályos Mercedes és a Lexus IS alternatÃvája különben már nálunk is kapható Merci-féle 2.2-es, 170 lóerÅ‘s dÃzellel 9,3 millió forinttól, de benzines hibridként akár összkerékhajtással is és olyan egyedi megoldásokkal, mint pl. öngyógyÃtó fényezés vagy személyre szabható adaptÃv kormány. A Q50-nek a napokban lesz a hazai bemutatója, ott leszünk mi is
Hatalmas érintÅ‘képernyÅ‘k, bÅ‘r, fa, alumÃnium, modern extrák, sofÅ‘rsegédek hada - minden lesz. A kéziváltós dÃzel vegyes fogyasztását 4,5 l/100 km-esre Ãgéri az Infiniti
Hát nem tudom, nekem semmi Mercedes nincs az infinitikben. Ha valami akkor olyan érzésem van mintha egy erÅ‘s olasz ihlet lenne, az EX pl olyan mint egy Alfa 147 nagyon-nagyon sok szteroidot kapott volna (370LE V6, nagy szmájlival). Ugyanakkor az EX egy sima 2lityis dÃzellel nagy dobás lett volna az európai piacon.
Ha lett volna belépéskotr egy 2.0d a 3lityis helyett, (és mondjuk piacra dobták volna az Essence-et), másként nzéett volna ki a “partra szállás”…
De Ãgy Kicsit fura az európai stratégiájuk és ennek mgefleleÅ‘en borÃtékolható is volt a bukta, alkalmatlan (túl erÅ‘s) motorkkal, és nem éppen európai léptáékű modellekkel.
Szeritnem a Q50 már esélyesebb, 4 hengeres dÃzel nélkül nincs értelme megjeenni a piacon, (viszont a 2.2es megint kcsiit öngól, sosem tanuénak).
Jelenleg az mercedesnek jobban kell a Renault input mint az Inifinitinek a Mercedesé…