SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance DSG 2005 - 62 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2005
Típus
SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance DSG
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromosan állítható és fűthető külső visszapillantó tükrök,elektromos ablakemelők hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: vezetői információs rendszer; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú automata kézi kapcsolási lehetőséggel; Szépítkezőtükör megvilágítással; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekeszek elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
62 000 km
Vezetett km
31 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
A DSG váltó hibátlan nagyon tudja a dolgát.Hol nyugdijassan vezethető hol musztángként hajtható TÖKÉLETES.A kesztyűtartóm ajtaja folyton kiesett.Egyszer visszarakattam a szervizben és mire hazaértem megint kiésett.Utánna sógorommal visszatetük úgy hogy többé nem tud kiesni.Sajnos nem mindig a szerviz a legjobb megoldás.

Használó

Születési éve
1979
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
6.5 l
Fogyasztás országúton
5.4 l
Vegyes fogyasztás
6.5 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Akár még idén kijöhet a 40 kWh-s Nissan Leaf

Nagyobb akkumulátort kaphat a Nissan Leaf

1 órája – Autósvilág hírei

A jelenlegi nagyobbik, 30 kWh-s akkumulátorával 250 kilométeres hatótávot ad a Nissan Leaf, így a 40 kWh-s legalább 300 kilométert ígér. Kérdés, milyen áron.


Megépülhet a régóta tervezett BYD gyár Magyarországon

Kínai villanybuszok készülhetnek Komáromban

4 órája – Autósvilág hírei

Jó ideje tervezik már a magyarországi üzem építését, most úgy tűnik, belevágnak. Ezzel a húzással akár mi is jól járhatunk, 300 új munkahelyet teremt, és a BKK szolgálatába is állhatnak BYD buszok.


Számokkal mutatja a rendőrség, hogy megérte a fix telepítésű kamerák hadba küldése

VÉDA statisztika: javuló baleseti mutatók és milliárdos bírságok

7 órája – Sztori

A rendőrség egyenesen VÉDA-hatásként aposztrofálja azt, hogy a második negyedévben a tavalyi azonos időszakhoz mérten kevesebben haltak meg útjainkon.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.


Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI Executive SPORT

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI...

Ár: 930.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Sport DIG.KLÍMA

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Sp...

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 2001 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Magnus

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Ma...

Ár: 185.000 Ft

Évjárat: 1999 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Premium Plus

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Pr...

Ár: 1.190.000 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TDI SE

SEAT TOLEDO 1.9 TDI SE

Ár: 175.000 Ft

Évjárat: 1996 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó