SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance DSG 2005 - 62 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2005
Típus
SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance DSG
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromosan állítható és fűthető külső visszapillantó tükrök,elektromos ablakemelők hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: vezetői információs rendszer; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú automata kézi kapcsolási lehetőséggel; Szépítkezőtükör megvilágítással; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekeszek elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
62 000 km
Vezetett km
31 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
A DSG váltó hibátlan nagyon tudja a dolgát.Hol nyugdijassan vezethető hol musztángként hajtható TÖKÉLETES.A kesztyűtartóm ajtaja folyton kiesett.Egyszer visszarakattam a szervizben és mire hazaértem megint kiésett.Utánna sógorommal visszatetük úgy hogy többé nem tud kiesni.Sajnos nem mindig a szerviz a legjobb megoldás.

Használó

Születési éve
1979
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
6.5 l
Fogyasztás országúton
5.4 l
Vegyes fogyasztás
6.5 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Képeken a Genfben debütáló ABT Passat

Akár 280 lóerős dízellel: itt az ABT Sportsline Passat

12 órája – Autósvilág hírei

Túl szolid, túl szürke a Volkswagen Passat? Esetleg nem húz a dízele úgy, ahogy kéne? Az ABT Sportsline tudja a megoldást.


Egyelőre tolódik az új traffipaxok bevezetése

A rendőrség cáfol: folytatódik a tesztüzem

15 órája – Autósvilág hírei

A Komplex Közlekedési Ellenőrző Pontok (KKEP) tesztüzemét a rendőrség meghosszabbítja.


120 lóerőre húzza fel a Brabus a smart fortwo-t

Kicsi és mérges zöldborsó - először képen a smart fortwo Brabus

16 órája – Autósvilág hírei

A farát mutatták meg, de hiszen az a lényeg. A smart fortwo Brabus változatában a háromhengeres turbómotor 120 lóerőt fog tudni.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Skoda Fabia 1.2 TSI teszt

Népautó lesz? Skoda Fabia 1.2 TSI teszt

Harmadik generációjába lépett a Skoda Fabia. Kívülről fiatalos és vagány lett, belülről pedig nagyautós. A jelenlegi legerősebb motorral teszteltük.


Hyundai i20 1.25i (HP) teszt

Nemzetközi menetjegy - Hyundai i20 teszt

A Hyundai az i20-assal is megmutatta, hogy tudnak európai ízlésre hangolt autót csinálni, ha akarnak. Végre akarnak. Veszélyben a Kia?


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel járt nálunk a megújult Ford Focus. Csoda, hogy bejött?

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.9 TD SE

SEAT TOLEDO 1.9 TD SE

Ár: 600.000 Ft

Évjárat: 1995 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI Signo ELSŐ TULAJTÓL.JÓ ÁLLAPOTBAN!!!

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI...

Ár: 1.389.000 Ft

Évjárat: 2004 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Signo

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Signo

Ár: 890.000 Ft

Évjárat: 2000 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.6 Signo

SEAT TOLEDO 1.6 Signo

Ár: 629.000 Ft

Évjárat: 2001 / 10

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.6 Signo Plus AKCIÓS/FULL BŐR!!!

SEAT TOLEDO 1.6 Signo...

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 2000

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó