SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance DSG 2005 - 62 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2005
Típus
SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance DSG
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromosan állítható és fűthető külső visszapillantó tükrök,elektromos ablakemelők hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: vezetői információs rendszer; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú automata kézi kapcsolási lehetőséggel; Szépítkezőtükör megvilágítással; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekeszek elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
62 000 km
Vezetett km
31 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
A DSG váltó hibátlan nagyon tudja a dolgát.Hol nyugdijassan vezethető hol musztángként hajtható TÖKÉLETES.A kesztyűtartóm ajtaja folyton kiesett.Egyszer visszarakattam a szervizben és mire hazaértem megint kiésett.Utánna sógorommal visszatetük úgy hogy többé nem tud kiesni.Sajnos nem mindig a szerviz a legjobb megoldás.

Használó

Születési éve
1979
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
6.5 l
Fogyasztás országúton
5.4 l
Vegyes fogyasztás
6.5 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Magyar versenypályán tesztelték a Mercedes önjáró autóját

Vezető nélkül körözött egy Mercedes a Hungaroringen Videó

3 órája – Autósvilág hírei

Magyar mérnökök fejlesztettek ki egy olyan rendszert, amely hamarosan az önjáró autókban teljesíthet szolgálatot.


Típustörténet: 45 éves az ikonikus Range Rover

Mindenen át, de csak stílussal - 45 éves a Range Rover Videó

6 órája – Sztori

Igazi terepjáró, de közben luxusautó is, és ő tekinthető a világ első suvjának. A Defender kifürdött testvére idén 45 éves.


Virtuáltuning: ilyen lehetne a Jaguar 1-es BMW-je

Megérett a világ egy kicsi Jaguárra?

16 órája – Autósvilág hírei

Ilyen, amikor a virtuáltuner megelőzi a gyárat: Theophilus Chin megcsinálta a Jaguar első prémiumkompaktját. Az XE-ből faragott ferdehátút.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi EAT6 (automata) teszt

Az a kár, hogy nem átlagautó - Peugeot 508 SW teszt

Jól felszerelt, elegáns, dízel és automata középkategóriás kombid van? Benne vagy a tutiban! Az 508 SW meg hibái ellenére is szerethető.


Renault Twingo 0.9 TCe Intens teszt

Kis autó, nagy élvezet. Renault Twingo TCe teszt

Hátsókerékhajtás, turbómotor, csinos külső és remek fordulékonyság mind jellemzője a Renault Twingo csúcsverziójának. Örök mosolyforrás.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.6 MPI Stylance

SEAT TOLEDO 1.6 MPI St...

Ár: 1.575.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI 16V Stylance DSG

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI...

Ár: 1.690.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Sport

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Sport

Ár: 955.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.8 T Sport

SEAT TOLEDO 1.8 T Sport

Ár: 1.390.000 Ft

Évjárat: 2005 / 3

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.2 TSI Reference

SEAT TOLEDO 1.2 TSI Re...

Ár: 3.895.000 Ft

Évjárat: 2014 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó